סמוטריץ’: קמפיין של גנץ להכפשת חומש, דו”צ משקר במצח נחושה

אחרי ההודעה של דובר צה"ל על דריסת קצין צה"ל וחייל בידי מתיישבי חומש - יו"ר הציונות הדתית יוצא למתקפה: "הקמפיין השקרי שמוביל בני גנץ להשחרת פניהם הוא ביזיון גדול. גנץ, תתנצל"
אריה ריבקינד
י"ב אדר ב' התשפ"ב / 15.03.2022 11:42

יו”ר הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ’, טען היום (שלישי) כי הודעת דובר צה”ל מאמש על דריסת קצין וחייל צה”ל בידי מתיישבי חומש – היא שקר מוחלט.

סובלים מבעיה רפואית? אולי מגיע לכם לקבל 6,400 ש”ח בכל חודש

“בדקתי ומדובר בשקר מוחלט”, אמר סמוטריץ. “למרבה הצער זו אינה הפעם הראשונה שדו”צ משקר ביודעין ובמצח נחושה כחלק מהקמפיין של גנץ להכפשת מתיישבי חומש”.

הוא הוסיף: “תלמידי הישיבה בחומש הם מטובי בניה של הציונות הדתית ואינם אלימים בשום צורה ואופן. מדובר באידיאליסטים שבחרו ללמוד תורה תוך יישוב הארץ והפרחת השממה. הקמפיין השקרי שמוביל בני גנץ להשחרת פניהם הוא ביזיון גדול”.

לדבריו, “שימוש בדובר צה”ל כדי להשחיר את פני ההתיישבות זו שחיתות מוסרית ברמות הגבוהות ביותר. אם יש אדם אחד בממשלה הרעה הזו עם מינימום יושרה, ראוי שיקרא את גנץ לסדר ויגדע את הפרופגנדה הפרועה נגד אזרחי ישראל. גנץ, תתנצל”.

אמש דווח דובר צה”ל לכלי התקשורת על שני אירועים אלימים שלטענתו התרחשו אתמול ובמוצאי השבת האחרונה סמוך לחומש שבצפון השומרון.

לטענת דובר צה”ל, רכב ישראלי פרץ אתמול  מחסום בקרבת המאחז ופגע ברגלו של קצין ובחייל צה”ל שאבטחו את האזור.

במוצאי השבת האחרונה הגיע רכב ישראלי למחסום בקרבת חומש, ממנו ירדו מספר ישראלים וזרקו אבנים לעבר רכבים פלסטינים. כוח שנכח במקום פעל על מנת לעצור זאת, ובמהלך פעילותם אזרח ישראלי תקף לוחם מהכוח.

לפי דובר צה”ל, הקצין ושני הלוחמים מהאירועים לא נזקקו לטיפול רפואי – והמקרים הועברו להמשך טיפול של המשטרה.

מישיבת חומש מסרו בתגובה: ““שקר וכזב! קמפיין שיקרי מתנהל על גבם של תלמידי ישיבת חומש! שופכים את דמם מאז רצח חברם!

“ההודעה הזו של דובר צה”ל היא שקר מוחלט מתחילתה ועד סופה והיא מצטרפת להצגת המעצרים שביצעה המשטרה לפני קצת יותר משבוע. הצגה שלמה שנגמרה בשחרור גורף של כלל הבחורים שנעצרו במסגרת הקמפיין להשחרת הישיבה. לא נזרקה שום אבן ולא נדרס חלילה וחס שום חייל צה”ל.

“חיילי צה”ל הם אחים שלנו, תפסיקו עם השקרים ועם שנאת החינם הזו.  הגיע הזמן שגורמי הימין בממשלה יתעשתו ויגידו שלא ייתנו יד להשחרת התלמידים וההתעמרות בהם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לכל מי שהצביע ימינה
    15/03/2022 13:35
    חנן
  1. חוזרים לתקופות שמחפישים את המתיישבים (חלילה לא מתנחלים)