אביה של יסמין ע”ה שנספתה: ‘בלתי נתפס. איזה אסון כבד פקד אותנו’

יסמין ברכה בוקלטוב ע"ה, בת שנתיים ושלושה וחודשים, היא הפעוטה שנספתה הבוקר בביתה בפתח תקווה • האב שלום: "הייתה שריפה והיה עשן. הילדה נשמה יותר מדי עשן. זה קשה, כואב. קשה לדבר, לא קל" • האח בן ה-7 נפגע בינוני
חרדים 10
י"ב אדר ב' התשפ"ב / 14.03.2022 23:10

הפעוטה שנספתה הבוקר (שני) בשריפה בפתח תקוה היא יסמין ברכה בוקלטוב ע”ה, בת שנתיים ושלושה וחודשים.

סובלים מבעיה רפואית? אולי מגיע לכם לקבל 6,400 ש”ח בכל חודש

אביה, שלום, אמר ל’ישראל היום’: “זה בלתי נתפס. איזה אסון כבד פקד אותנו. הייתה שריפה והיה עשן. הילדה נשמה יותר מדי עשן. זה קשה, כואב. קשה לדבר, לא קל”.

אליהו אבוטבול, שכן שסייע בחילוץ, סיפר: “ראיתי שריפה מתפרצת. אישה אחת עלתה למעלה לעזור. עלינו איתה ביחד, ואמרו לי שצריך לחלץ. הורדנו את האמא עם תינוקת ביד ועוד כמה אנשים. האמא הייתה עם התינוקת ועוד תינוק. שאלנו אם יש עוד מישהו למעלה. היא אמרה: ‘לא, יש אחד בבית ספר והשני לא יודעת איפה הוא’. שאלתי איפה הוא. היא הייתה בהלם.

“אחד הילדים היה במרפסת וצעקו לו ‘תחכה במרפסת’. זה בזמן שהלהבות מאחוריו. מכבי אש הגיעו והתחילו לרוץ למעלה. הוציאו את הילדה עם מסכה ומד”א החלו לבצע בה החייאה מול העיניים שלי, וניסו להציל אותה. פחד אלוהים מה שהיה פה, פחד אלוהים”.

כאשר הגיעו צוותי הכיבוי הראשונים זיהו ילד קטן בחלון הדירה כשלהבות גבוהות ועשן רב סביבו והוא לכוד בדירה – בה התגוררו ההורים וחמשת ילדיהם, הקטנה שבהם בת שלושה חודשים.

מפקד המשמרת, רשף בן גרייפמן, סיפר לאתר ynet: “כשהגענו למקום זיהינו להבות מדירה בקומה השלישית, וכן ילד שנופף לנו עם היד מחלון בדירה. מיד חתרנו למגע עם הלכודים ותוך כיבוי של מוקד השריפה ביצענו חילוץ של הילד וחילצנו עוד ילדה לכוחות רפואה, שלצערנו לא צלחו. צוות חוקרי דליקות של מחוז מרכז מבצע בשלב זה חקירה לגילוי נסיבות פרוץ השריפה”.

יסמין פונתה לבית החולים במצב אנוש, תוך פעולות החייאה, לאחר ששאפה עשן רב. בבית החולים שניידר לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותה.

בנוסף, כוחות ההצלה העניקו טיפול רפואי במקום לארבעה בני אדם נוספים שנפגעו משאיפת העשן: ילד כבן 7 במצב בינוני, אישה בת 42, ילד בן 4 ותינוקת בת כשלושה חודשים במצב קל.

גבר כבן 45 וצעירה כבת 25 שנפגעו גם הם משאיפת עשן טופלו במקום. שני שוטרים נפגעו משאיפת עשן במהלך חילוץ הנפגעים.

בכבאות והצלה ממשיכים בחקירת נסיבות השריפה הקטלנית בדירה. לפי שעה עדיין לא ברורות נסיבות השריפה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות