נתניהו השיק סרטון ש”כל משפחה אמריקנית חייבת לצפות בו” • צפו

ראש הממשלה לשעבר פרסם הערב סרטון חדש, בו הוא פונה ישירות לאזרחי ארה"ב ומפציר בהם שלא לחתום על הסכם הגרעין: ההסכם הזה אפילו יותר גרוע מקודמו. איראן תוכל להגיע לכל פינה בארה"ב. אסור לנו להיכנע לשלטון טרור אגרסיבי. האם לא למדנו דבר?"
חרדים 10
י' אדר ב' התשפ"ב / 13.03.2022 19:22

אל מול החידלון של בנט: ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, השיק הערב (ראשון) סרטון חדש בשפה האנגלית, בו הוא פונה ישירות אל אזרחי ארצות הברית – ומזהיר מחתימה על הסכם הגרעין עם איראן.

כסף מתחת לבלטות או להשקיע בתיק? הרובוט יענה מה כדאי לך

“הריצה הנואשת לחתום על הסכם הגרעין מלא הפגמים עם איראן, היא לא רק אבסורדית, היא מסוכנת”, אומר נתניהו.

“אתמול איראן שיגרה טילים לעבר הקונסוליה האמריקאית בעיראק, ולמרות זאת, ארה”ב ממשיכה לדהור, לצד המעצמות האחרות, לקראת חתימה על הסכם גרעין שיעניק לאייתוללות ארסנל גרעיני”.

הוא הסביר: “ההסכם יסיר סנקציות מאיראן ויעניק לה מאות מיליארדי דולרים אשר יועברו לפעולות טרור, כפי שהם ביצעו אתמול וכפי שהם יבצעו מידי יום”.

ראש הממשלה לשעבר הזהיר: “ההסכם הזה אפילו יותר גרוע מקודמו. עם ההסכם הזה, תוך שלוש שנים איראן תיהפך למדינת סף-גרעין, יהיה לה מספיק אורניום מועשר, אשר יוכל להפוך לעשרות פצצות גרעיניות. כמו כן, יהיה לה טילים בליסטיים בין יבשתיים, אותם היא תוכל לשגר לכל פינה בארצות הברית”.

הוא הוסיף: “זה פשוט בלתי ייאמן. זה לא רק בלתי מתקבל על הדעת, זה לא רק מסכן את מדינתי היחידה ישראל, אלא גם את המדינה שלכם. את ארצות הברית ואת כל העולם. אסור לנו להיכנע לשלטון טרור אגרסיבי כמו איראן להחזיק בנשק גרעיני. האם לא למדנו דבר?”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    המשטרה מאבטחת אדון מנדלזבל הוא ובני ביתו
    14/03/2022 05:27
    מישהו
  1. לא מפחדים מהצפת הארץ בפליטים
    ולא במסתננים
    ולא מפחדים מאוסלו
    ולא מההתנתקות
    לא מהסתה של ערבי ישראל
    ולא מפרעות תשפ”א
    לא מהתנועה האסלאמית
    ולא מאבו מאזן שמשלם לרוצחי יהודים
    לא מהתבוללות
    ולא מהרפורמים
    כן מפחדים: מריבוי טבעי של חרדים
    וכן מפחדים מאיסור חמץ בפסח
    וכמובן מלימוד תנך לילדים