קצין חרדי הורשע בביצוע מעשים חמורים מאוד בבסיס

רס"ן פריאל קלימי, חרדי תושב מגדל העמק, בן 33, הכחיש תחילה את ההאשמות, אך לאחר שמסר דגימת DNA שתאמה את הממצא בזירה - טען כי האירועים התקיימו בהסכמה • פרקליטיו ביקשו לאסור את פרסום שמו, בטענה שהוא "משתייך לקהילה חרדית סגורה", אך בית הדין לא נעתר
חרדים 10
י' אדר ב' התשפ"ב / 13.03.2022 15:29

בית הדין הצבאי של חיל הים הרשיע היום (ראשון) את רס”ן פריאל קלימי, חרדי, תושב מגדל העמק בן 33,  בביצוע מעשים חמורים במיוחד בעובדת חברה אזרחית בבסיס בו שירת. כך דיווח יואב איתיאל באתר ‘וואלה’.

לפי הדיווח יואב איתיאל, קלימי – נשוי ואב לילדים – הכחיש תחילה את ההאשמות נגדו באופן גורף, אך לאחר שמסר דגימת DNA שתאמה את הממצא בזירה, טען כי האירועים התקיימו בהסכמתה.

הקצין נעצר בראשית שנת 2020.

סנגוריו עו”ד תמי אולמן, עו”ד שחף אולמן ועו”ד יעקב שלומוביץ, ביקשו אז לאסור את פרסום שמו בטענה שהוא “משתייך לקהילה חרדית סגורה”, וכן כי אשתו, מורה במקצועה, עלולה לאבד את מקום עבודתה.

עוד טענו עורכי הדין, כי “רכילות התפשטה בנושא בקרב קהילתו”, ואף הציגו מסמכים מרבנים שמכירים את הנאשם, שאמרו כי פרסום השם עלול להביא להחרמתו מן הקהילה ולנזקים נוספים.

בית הדין הצבאי לא נעתר לבקשה.

באתר ‘וואלה’ דווח, כי על פי כתב האישום, שהוגש בעקבות חקירה שנוהלה על ידי מצ”ח, במועד אחד הורה קלימי לעובדת להגיע למחסן המצוי באזור מבודד של הבסיס כדי שתנקה אותו. כשנכנסה אליו נעל קלימי את הדלת, חסם את פיה בידו וביצע בה מעשה חמור במיוחד.

שבוע לאחר מכן הפתיע את העובדת פעם נוספת בסמוך לאותו מחסן, כשהוא משכנע אותה להיכנס, שם ביצע בה מעשה חמור.

שבוע לאחר מכן, בנסיבות דומות, גרר את העובדת אל אחד המחסנים וביצע פעם נוספת מעשה חמור במיוחד. כעבור שבוע, שוב הוליך אותה הקצין אל המחסן, תוך שהוא מאיים עליה בנשקו ומבצע בה מעשה סדום.

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חרדים 10
    13/03/2022 22:02
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. טוב שלא הבאתם תמונות. תתבישו…

  2. חרדי.????? לא יכול להיות עלילה
    14/03/2022 01:07
    חנה
  3. צאו מהסרט, תתחילו לחפש את האנסים שמסתובבים ביננו. לא הכובע קובע ולא המעיל מועיל.

  4. שקר וכזב -כל הפרשיה "תפורה" היטב .
    14/03/2022 08:11
    חן
  5. כמי שמכירה את הפרטים מבפנים, כל הפרשיה רעועה, תפורה היטב ורצופה כשלים . חבל שלא מחכים לתגובה ושלא ניתן לחשוף פרטים . לצערנו הרשעים האמיתיים מסתובבים בחוץ מאוד קל להפיל על אנשים תמימים תיקים…. ישראל 2022 תתאוששו , לא כל מה שנכתב בתקשורת הוא אמת ויציב!

  6. חרדים תתרחקו מהצבא חוסו על עצמכם ומשפחותכם אף אחד לא יעזור לכם בזמן אמת
    16/03/2022 09:12
    יהודי
  7. חרדי לא שלא חי עם נשים כל ימיו פתאום נכנס למקום טינופת כזה ועוד שהוא גודל ונהיה “קצין” ורואה מישהי זוטרה … רחמנא ליצלן מה שזה יכול להביא.
    תרחמו על עצמכם אל תכנסו למקום הזה.

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   12/05/2022 17:01

      ולדר היה בצבא? מעשיו נעשו בחיים האזרחיים.משה קצב עשה את מעשיו בבית הנשיא. אין קשר בין צבא לבין סוטים. אולי גם לא תלך לטבול במקווה בגלל שיש רשעים שעושים מעשים חמורים במקווה?

  8. למה הרב וילשנסקי לא מתעורר
    28/03/2022 23:47
    מרגליות
  9. ב-7 שנים האחרונות שלח אלפי חיילים לצבא עם סיפורםי מחרידים. אפס שלוחים יוצאים משם, וכל היראת שמים מתפוררת. הרב וילשנסקי תתעורר מיד!! הורדת את התמימים לשאול תחתית.
    כמי שמעריך אותך אי אפשר לשחק יותר בת יענה כדרכיך בקודש. את מה שעשית אולי ניתן למזער נזקים. חסידים ותמימים כבר לא יצאו ממכם אבל לפתחו דתיים ברמה כזאת או אחרת.