אבוטבול: “ליברמן רוצה להביא מאוקראינה מצביעים, לא פליטים”

ח"כ משה אבוטבול תקף: "המטרה של ליברמן והממשלה היא לא מטרה הומנית, הם רוצים להביא מצביעים. בואו נגמור לעלות את אחינו היהודים לארץ, ואחרי זה יהיה קצת מקום, יהיה אפשרי לעלות אחרים" • ח"כ יבגני סובה: "הוא ממשיך במסע ההסתה שלו כלפי ציבור העולים מחבר המדינות"
חרדים 10
י' אדר ב' התשפ"ב / 13.03.2022 13:26

מתווה קליטת הפליטים מאוקראינה: ח”כ משה אבוטבול שוחח היום (ראשון) עם גדי נס ברדיו צפון ומתח  ביקורת על המתווה שהציגה שרת הפנים.

מדוע חשוב לשתף פעולה עם מפקד האוכלוסין השביעי של ישראל

“אפשר לחלק את זה בצורה הכי טובה והכי מכובדת, אנחנו עם רחמני אבל יש שם הרבה יהודים שנמצאים בסיטואציה מביכה, בוא נגמור לעלות את אחינו היהודים לארץ, ואחרי זה יהיה קצת מקום, יהיה אפשרי לעלות אחרים – וזו לא גזענות. ‘עניי עירך קודמים’. כשאני מעלה כמות כל כך ענקית, אנחנו נשלם על זה”.

לדברי אבוטבול, “אנחנו גם ככה מתמודדים עם מיסים גבוהים. שר האוצר יעלה את המיסים, זה ייקרא ‘מס אוקראינה’. יש עוד מאתיים מדינות ונראה אחרי שכולם יראו מה הן מוכנות לקחת, לחלק את העומס. אני מוכן לקלוט את היהודים, ניתן להם סל קליטה מכובד – ונעשה את זה. אנחנו נהנה, שנעשה עליה לאותם יהודים, הם יהנו”.

הח”כ מש”ס הוסיף: “הם רוצים להביא גויים. המטרה של ליברמן והממשלה היא לא מטרה הומנית, הם רוצים להביא מצביעים, לא פליטים –  שיצביעו ליש עתיד ולכל המפלגות האלה. הם עשו את זה בכל מיני מקומות אחרים במהלך ההיסטוריה, הם יודעים שהם לא מרחיבים את התא המשפחתי, כמו החרדים או הערבים, ואולי זה ייתן את התקווה לבנט לעבור את אחוז החסימה.

“הוא חילל שבת בגלל פיקוח נפש, אלקין אמר לו: ‘תרים טלפונים תחלל שבת, זה פיקוח נפש’, פיקוח שקר דוחה שבת, הוא חוזר על זה פעם אחר פעם”.

 

בתגובה לדבריו, אמר יו”ר סיעת ישראל ביתנו ח”כ יבגני סובה ל’מעריב’: “ח”כ אבוטבול ממשיך במסע ההסתה שלו כלפי ציבור העולים מחבר המדינות, שבניגוד אליו תרמו תרומה משמעותית למדינת ישראל – בביטחון, בתרבות, בכלכלה ובמדע.

“ברגעים אלו פועלת ממשלת ישראל להבאת עולים חדשים מאוקראינה ורוסיה הזכאים לשוב הביתה מתוקף חוק השבות. הניסיון השפל של ח”כ אבוטבול לערבב בין צעדי הממשלה בנושא סיוע לעולים לבין דיונים בתוכה הנוגעים לקליטת פליטים שאינם יהודים הוא ניסיון פסול ומסוכן.

“צר לי שח”כ אבוטבול מסית במקום לשאול את עצמו במה הוא יכול לתרום ולסייע לאלו הזקוקים לכך, כפי שנהוג אצלנו ביהדות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יהודים אנחנו!!!
    13/03/2022 14:57
    רונן
  1. יהודים אנחנו, אור לגויים. והינה יהודי חובש כיפה מוציא הבל הבלים מפיו. מי אם לא אנחנו מבינים את מצוקתם?!, אנחנו שחיים על חרבנו, לא נעזור לאדם אחר בעת צרה?! יהודים אנחנו!!!
    שום מחילה, ושום כפרה לא תהיה פה.