סילמן ערכה מלווה-מלכה לזכר חיים ראק ז”ל שנהרג באסון מירון. מי בא?

‏אמש התקיים בביתה של ח"כ עידית סילמן ערב מרגש: סעודת מלווה מלכה וסיום סדר מועד לעילוי נשמתו של חיים ראק ז"ל, בחור ישיבה שנהרג ב'אסון מירון' • הקשר של המשפחה עם סילמן נוצר באבו כביר, כשהגיעה לסייע למשפחות לזהות את קרוביהם • מי השתתף באירוע?
אבי כץ
י' אדר ב' התשפ"ב / 13.03.2022 11:51

אמש (מוצ”ש) התקיים בביתה של יו”ר הקואליציה, ח”כ עידית סילמן, ערב מרגש ששילב סעודת מלווה מלכה וסיום סדר מועד, לזכרו של הבחור חיים ראק ז”ל, בן ה-19 שנהרג ב’אסון מירון’ בל”ג בעומר.

סובלים מבעיה רפואית? אולי מגיע לכם לקבל 6,400 ש”ח בכל חודש

חיים ז״ל, תושב בית שמש, תלמיד שיעור ב’ בישיבת ‘מיר ברכפלד’ במודיעין עילית, היה בחור ישיבה וגם גאון מוזיקלי שהלחין שירים ואף כתב חיבור על תיאורית המוזיקה.

המוזיקה נכחה בבית משפחת ראק הרבה בזכות חיים, ומאז שנספה באסון, ערכו פעמים רבות אירועי ‘מלווה מלכה’ בביתם.

הקשר של ח”כ עידית סילמן עם משפחת ראק נוצר במכון לרפואה משפטית באבו כביר, בעת שהיא סייעה להם לזהות את בנם, לאחר האסון – ומאז הם  בקשר.

אמש הצטרפו יחד אישי ציבור, זמרים, נציגים ממשפחות הרוגי מירון, ידוענים וידידי המשפחה כדי לחזק אותם ולשמחם, בשירה וזמרה של ‘מלווה מלכה’, וסיום על סדר מועד בתלמוד בבלי, לעילוי נשמתו של חיים ז”ל.

הזמר יונתן רזאל הגיע להנעים את הערב, ולנשים נערכה תכנית ייחודית בנוסף, עם ההרכב המלא של ‘בנות נתנאל’. בין השירים בערב – גם השיר שהולחן על המילים שכתב ר’ שמעון מטלון ז”ל, מהרוגי אסון מירון, ונמצאו על דף אותו כתב לחברו.

בין המשתתפים במלווה מלכה: ממשפחות הרוגי מירון – ישראל דיסקין אחיו של שמחה דיסקין ז”ל, שמעון ישראל אחיהם של משה מרדכי ויוסף דוד אלחדד ז”ל, הרב אביגדור חיות אביו של ידידיה ז”ל.

אורי גרודר, יוצר הסדרה ‘עוד ניפגש’ והמשתתפים ג’ודי שלו ויהודה מאיר.

הגיעו לברך: השרה לשעבר עומר ינקלביץ, עמיד טאוב – משנה לראש העיר מודיעין, שרה עברון – מזכ”לית הקיבוץ הדתי, אילנה דרור ועוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שמירת עוניים
    14/03/2022 22:37
    רזאל
  1. איך יונתן רזאל הופיע שם הוא לא שם דבק שחור על העניים ???