לשכת בנט חיללה את השבת בשביל תידרוכים • ש”ס: “רומס בריש גלי”

לשכת ראש הממשלה ביצעה במהלך יום השבת טלפונים לכתבים זרים ברחבי העולם, על מנת ליידע אותם כי בשום שלב בנט לא  הציע לזלניסקי להתקפל • ש"ס: "הקלות הבלתי נסבלת של בנט להפוך את יום השבת ליום חולין ראויה לכל גינוי"
אריה ריבקינד
י' אדר ב' התשפ"ב / 12.03.2022 22:32

ממש פיקוח נפש: לשכת ראש הממשלה נפתלי בנט ביצע במהלך יום השבת טלפונים לכתבים זרים ברחבי העולם, על מנת ליידע אותם כי בשום שלב בנט לא  הציע לנשיא אוקראינה זלניסקי להתקפל ולקבל את הדרישות של פוטין.

סובלים מבעיה רפואית? אולי מגיע לכם לקבל 6,400 ש”ח בכל חודש

כך דיווח הערב (מוצאי שבת) טל שניידר , הכתבת הפוליטית של אתר ‘זמן ישראל’.

סיעת ש״ס הגיבה בתגובה לפרסומים כי לשכת בנט חיללה את השבת לצורך תדרוכים לתקשורת:

“ראש הממשלה הראשון עם כיפה הוא ראש הממשלה הראשון הרומס את השבת בריש גלי ופוגע בהמוני שומרי המסורת בארץ ובעולם שהשבת הקדושה יקרה לליבם.

“הקלות הבלתי נסבלת של בנט להפוך את יום השבת ליום חולין והכל בשביל תדרוך תקשורתי שיכול להמתין כמה שעות, ראויה לכל גינוי והוקעה. השבת תתבע את עלבונה! בושה וחרפה”.

 

לפי דווח של ברק רביד באתר ‘וואלה’ מפי בכיר בממשלת אוקראינה, נפתלי בנט אמר לנשיא אוקראינה וולודומיר זלנסקי בשיחת טלפון שקיימו ביום שלישי, כי הוא ממליץ לו לקבל את ההצעה שהציג נשיא רוסיה ולדימיר פוטין לסיום המלחמה – הכוללת שורה ארוכה וקשה של ויתורים מצד אוקראינה.

זלנסקי לא קיבל את המלצת בנט.

לפי הבכיר בממשלת אוקראינה, בנט אמר לזלנסקי במהלך שיחת הטלפון: “אם הייתי במקומך הייתי חושב על חיי בני העם שלי ולוקח את ההצעה”. לדבריו, התשובה של הנשיא האוקראיני להמלצה של בנט היתה קצרה.

“שמעתי אותך”, אמר זלנסקי לבנט.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות