“נפיל הממשלה בקרוב, מאמין שלא יגיעו לרוטציה. בנט? איש ספינים”

ח"כ דוד ביטן מהליכוד על אישור חוק האזרחות בקריאה שנייה ושלישית ועל עתידה של הממשלה • על נפתלי בנט: "איש של ספינים, הוא לא יכול להיות מתווך"
חרדים 10
ח' אדר ב' התשפ"ב / 11.03.2022 13:27

אחרי שהכנסת יצאה לפגרה: ניסים משעל ביקש לשמוע בתוכניתו ברדיו 103 את חוות דעתו של חבר הכנסת דוד ביטן מהליכוד על המתח הגדול במשכן הכנסת – והאם לתפיסתו יש סיכוי שהממשלה הזו תחזיק מעמד עד לרוטציה עם לפיד?

כסף מתחת לבלטות או להשקיע בתיק? הרובוט יענה מה כדאי לך

“חוק האזרחות עבר גם בתמיכת הליכוד. מריבות וסכסוכים כאלה לא היו באף ממשלה, הם ניצלו בזכות הפגרה. נפילת הממשלה תתרחש, אני מאמין שזה מה שיקרה. המריבות יכריעו אותם”, אמר ביטן.

כשנשאל האם לדעתו הם יצליחו להפיל את הממשלה, הוא אמר שהוא מאמין שזה יקרה, והתייחס למהמורות שהם נתקלו בהן בדרך. “נכון, היו דברים שיצרו בעיות. כמו למשל, עסקת הטיעון של דרעי, ומה שקרה עם נתניהו שאמרו שאולי תהיה עסקה. אני לא רוצה להגיד שנפיל את הממשלה בעוד חודשים, אני לא יכול לתת הערכה, אבל זה יקרה בזמן הקרוב”.

לדבריו, “המצב הכלכלי השתפר בזכות מה שהליכוד עשה. הם הצליחו בזכות האדים של הממשלה הקודמת, ולא סתם אנחנו עולים בסקרים כל הזמן מהאופוזיציה מה שנקרא”.

בהמשך הדגיש: “הממשלה עובדת רק על דבר אחד, הם מתחזקים אותה בכל מחיר. אני מאמין שלא יגיעו לרוטציה”.

על ראש הממשלה אמר: “בנט הוא איש של ספינים, הוא לא יכול להיות מתווך במלחמה כזו, הוא מפאר את עצמו, שיתעסק במה שקורה במדינת ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות