עיריית ב”ב: התקציב אושר • וידר: שוב עשו מחטף, אדרוש לפסול

אחרי שנפסל - רובינשטיין קיים הערב דיון חוזר במועצת העיר על התקציב • העירייה: התקציב אושר באופן גורף וזכה לאמון מחודש של רוב מוחלט באופן סופי" • וידר: "בפעם השניה, העסקנים נבהלו שלוקחים להם הכסף, קיימו שוב במחטף הצבעה בלתי חוקית וברחו. אפנה שוב למשרד הפנים"
אריה ריבקינד
ז' אדר ב' התשפ"ב / 10.03.2022 21:39

בעקבות פנייתו של יעקב וידר, חבר מועצת העיר ויו”ר סיעת הליכוד, למשרד הפנים – לראשונה בתולדות בני ברק תקציב העירייה לא אושר, וראש העיר אברהם רובינשטיין, למרות התנגדותו, נאלץ לקיים הערב  (חמישי) דיון חוזר במועצת העיר על התקציב.

סובלים מבעיה רפואית? אולי מגיע לכם לקבל 6,400 ש”ח בכל חודש

מעיריית בני ברק נמסר הערב, לאחר הדיון: “בתום דיון ארוך שכלל עשרות הצבעות, מועצת העיר אישררה הערב ברוב מוחץ את תקציב העירייה ודחתה את כלל ההסתייגויות שהגיש חבר המועצה יעקב וידר. התקציב אושר באופן גורף וזכה לאמון מחודש של רוב מוחלט מחברי המועצה באופן סופי”.

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק ויו”ר סיעת הליכוד – הגיב על הדיון: “הערב התכנסה ישיבת מועצה מיוחדת לדיון באלפי ההסתייגויות שהרגשתי בשם תושבי בני ברק נגד הניסיונות המושחתים והמנותקים של העסקנים להעביר מאות מיליונים מכספי התושבים לסעיפים מוזרים ולעובדי קבלן עלומים”.

לדבריו, “גם הערב, בפעם השניה (!), העסקנים נבהלו שלוקחים להם את הכסף, קיימו שוב במחטף הצבעה בלתי חוקית וברחו”.

הוא הוסיף: “אפנה שוב למשרד הפנים ואדרוש לפסול גם את ההצבעה הזו, עד שהעסקנים יבינו שנגמרה התקופה שבה הם העבירו בשקט את כספי התושבים לאן שבא להם”.

כפי שדווח בחרדים 10: לפני חודשיים התקיימה ישיבת מועצת העיר בני ברק, שנועדה לאשר את תקציב העירייה לשנת 2022, על סך כמיליארד ושש מאות מיליון ש”ח.

חבר המועצה יעקב וידר פנה למשרד הפנים בדרישה שלא ייאשר את התקציב וטען כי נפלו פגמים קשים בהליך ההצבעה והדיון על התקציב, זאת משום שאלפי ההסתייגויות שהגיש בשם התושבים כלל לא הועלו להצבעה, בניגוד לחוק.

וידר הוסיף וטען: “במקום להשקיע בתיקון התשתיות המרוסקות של בני ברק, קיצצו כ-50% בתקציבי התשתיות והפיתוח, כך גם קוצצו התקציבים ל’חזות העיר’ ופינוי האשפה, לחינוך המיוחד ולמרכזי יום לקשיש. והיכן כן העלו? בתקציבים ללשכות, לארוחות ולכיבודים, הוסיפו עוד אלפי עובדי כוח אדם עלומים, התקציב ל’שוחטים’ העלומים זינק, סעיף ‘הוצאות שונות’ כמעט הכפיל את עצמו. גם תקציב הפרסום ויחסי הציבור עלה בעשרות אחוזים”.

משרד הפנים הקצה לראש העיר שבוע להשיב, ובתגובתו למשרד הפנים הודיע ראש העיר כי הוא מתנגד לביטול התקציב, אולם משרד הפנים לא קיבל את התשובה, וראש העיר נאלץ, כאמור,  לקיים דיון חוזר על התקציב והצבעה על אלפי ההסתייגויות שהגיש יו”ר סיעת הליכוד.

כעת, כפי שאנו מדווחים, וידר מאיים לפנות שוב למשרד הפנים ולדרוש לפסול גם את ההצבעה שנערכה הערב.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בושה וחרפה. עיריית בב סדום ועמורה
    11/03/2022 01:53
    דודו
  1. ועוד אוכלים כמו חזירים מול מצלמות. זה חרדים הא חזירים. ממש כמו הבורגנים המסריחים

  2. בושה וחרפה עיר מסריחה נראת יותר גרוע מהודו מתיימרת להיות חרידית על מנת שהעירייה ומקורבים יקבלו כספים גועל נפש של אנשים
    12/03/2022 13:51
    חדוה
  3. איכס של אנשים לא עובדים לא עושים כלום ומקבלים תקציב מהעיירה רק כדי לשמור על ההוויה של העיר , השטלתות לשמה ותו לו .