מבוכה: ליברמן שמע שיוקם בי”ח בלבוב מהתקשורת – ומסרב לתקצב

הידיעה על עזרה הומניטרית ישראלית לפליטים מאוקראינה עוררה גאווה, רופאים משיבא וצוותים נוספים כבר שם, אך כלל לא בטוח שבית החולים יוקם • גורמים במשרד האוצר: "שמענו על הקמת בית חולים שדה של שיבא מהתקשורת, אף אחד לא ישב איתנו"
חרדים 10
ז' אדר ב' התשפ"ב / 09.03.2022 22:23

פארסת בית החולים בלבוב: על אף הכוונות הטובות וההצהרות כי ישראל תקים מחר ‘בית חולים שדה’ בעיר לבוב, הערב (רביעי) חשף ירון אברהם בחדשות 12, כי אין תקציב להפעלתו.

יש לך מושג איזה משקיע אתה? נסה את הרובוט שמבין באנשים והשקעות

המרכז הרפואי שיבא בתל השומר, בשיתוף עם ‘שירותי בריאות כללית’ וצוותים רפואיים של בתי חולים נוספים, הודיע בתחילת השבוע שמחר יוקם בית חולים שדה מיוחד בלבוב.

מדובר במבצע צבאי מורכב, שבסיומו עתיד היה לעמוד בית החולים שכולל מחלקות אשפוז לילדים ומבוגרים, תרופות, וצוות רפואי שכולל רופאים ואחיות – הכול כדי לסייע לפליטים.

כל הגורמים הרלוונטיים בירכו והתגאו שמדינת ישראל מסייעת לאוקראינים במשבר ההומניטרי, אבל גורם אחד שמחזיק את הכסף – משרד האוצר והשר אביגדור ליברמן, לא מוכן לתקצב את הקמת בית חולים השדה.

גורמים באוצר אמרו: “שמענו על הקמת בית חולים שדה של שיבא מהתקשורת, אף אחד לא ישב איתנו. האירוע הזה יכול להגיע להוצאה של עד מיליארד שקלים, ובכלל הגורם שמקים מטעם ישראל בתי חולים שדה הוא צה”ל”.

כתוצאה מכך,  בית החולים שישראל כל כך התגאתה שהיא מתכוונת להקים, תלוי בתורמים. אם יימצאו כאלה – בית החולים יוקם, ואם לא – לא יוקם.

לפי הדיווח, ב’שיבא’ עדיין נחושים להקים את בית החולים, אך זה לא יהיה כנראה בסיוע של משרד האוצר.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    .
    09/03/2022 23:20
    שירי
  1. אני בעד שינסו לשכנע אותו לבנות תמורת זה שיקחו אותו לשם לראות מקרוב איך מוקם ומתנהל הביח, ואז יקחו איתם את כל הרופאים הרוסיים שחוץ מכמה מילים מסובכות לא יודעים לעשות כלום ואת התעודות שלהם הם קיבלו תמורת שוחד למורים, וישאירו אותם שם לתמיד. מקסימום יהרגו אוקראינים עם הידע המפליא שלהם