אימה בכביש: “הוציא פטיש 10 קילו וניפץ את כל זכוכיות הרכב”

בני מיעוטים תקפו הבוקר שני יהודים בעלי חזות דתית בכניסה לפתח תקווה • התוקפים קיללו, סטרו, ירקו - וניפצו את חלונות הרכב בכלי ברזל • הם ניסו להימלט מזירת התקיפה, אך נלכדו • היהודים שנפצעו פונו ל'בילינסון' • אחד המותקפים: "זה היה על כלום, הם ניסו לעקוף אותנו ולא הצליחו"
חיים טוויל
ו' אדר ב' התשפ"ב / 09.03.2022 13:01

שני בני מיעוטים תקפו הבוקר (רביעי) נהג יהודי וחברו, בעת שנסעו בכביש הכניסה לעיר פתח תקווה.

יש לך מושג איזה משקיע אתה? נסה את הרובוט שמבין באנשים והשקעות

בן המיעוטים המבוגר סטר לנהג היהודי, ירק עליו, קילל אותו ותקף. לאחר מכן בן מיעוטים צעיר יותר ניפץ באמצעות כלי ברזל גדול את חלונות רכבו של היהודי, ופצע את הנהג היהודי ואת חברו.

התוקפים נמלטו מהזירה, ואילו היהודים הפצועים פונו לבית החולים בילינסון בעיר.

התקיפה אירעה באזור השעה רבע לתשע בבוקר, בעת שי’, קבלן מיזוג אויר בעל חזות דתית, נסע עם שותפו לעבודה בדרך לביצוע פרויקט בפתח תקווה. בכביש 471 הפונה לרחוב זרובבל עקף אותם לפתע רכב עם נוסעים ערבים ו’חתך’ אותם.

הנהג י’ תיאר את התקיפה: “פתאום יורד ממושב הנוסע ערבי מבוגר, ניגש לחלון שלי ודרך החלון ירק לי בפנים ונתן לי סטירה. לאחר מכן קילל בערבית. נ’ ואני חשבנו שזהו, היה ונגמר, אבל לא.

“נהג הרכב, ערבי צעיר יותר, יצא והוציא כלי ברזל ענקי – נראה כמו פטיש 10 קילו או מעדר, והתחיל לנפץ את כל הזכוכיות של הרכב שלי. יש לנו חתכים מהזכוכיות בכל הגוף, לנ’ היה הבזק, הוא לא זוכר כלום, הוא לא יודע אם נפגע בראש מהברזל או רק מהזכוכיות. זה היה על כלום, הם ניסו לעקוף אותנו ולא הצליחו”, סיפר י’.

לדבריו, כשניסה להזמין משטרה נמלטו התוקפים מהמקום, אולם השוטרים הצליחו לתפוס אותם.

י’ ושותפו לעבודה פונו באמבולנס לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, כשהם סובלים מחתכים ונזקקים לבירור רפואי. שמשות רכבו של י’ נופצו, ורכבו נלקח לתחנת המשטרה בעיר.

עו”ד חיים בלייכר מחוננו, המסייע למותקפים: “נגע הטרור האיסלמסטי פושה בכל ערי ישראל. הטרוריסטים מרימים ראש ומחפשים הזדמנויות בכל מקום לתקוף יהודים. אין ברירה אלא להשיב מלחמה כנגד הטרור שאורב לנו בכל פינה.

“רשויות האכיפה והחוק חייבות להתגייס ולמצות את הדין עם התוקפים ברף המקסימאלי האפשרי. אנו נעשה מאמץ ללוות את התיק בדרישה שהטרוריסטים הללו לא ישוחררו ויישארו במעצר לאורך שנים רבות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות