גפני חשף: זו הסיבה שיש לירדנה מלר הורוביץ סיעתא דשמיא גדולה

מליאת הכנסת נפרדה היום ממזכירת הכנסת ירדנה מלר הורוביץ, אשר יוצאת לגמלאות בסוף חודש מרץ - לאחר שכיהנה בכנסת בתפקידים בכירים במשך 45 שנים • יו"ר הכנסת: "נתת את מיטב שנותייך למען הבית הזה למען הדמוקרטיה הישראלית. אין הרבה אנשים שניתן לומר זאת עליהם"
אבי כץ
ו' אדר ב' התשפ"ב / 09.03.2022 12:44

מליאת הכנסת נפרדת היום (רביעי) ממזכירת הכנסת ירדנה מלר הורוביץ, אשר יוצאת לגמלאות בסוף חודש מרץ – לאחר שכיהנה בכנסת בתפקידים בכירים במשך 45 שנים, מתוכם 12 שנים כמזכירת הכנסת.

כסף מתחת לבלטות או להשקיע בתיק? הרובוט יענה מה כדאי לך

יו”ר הכנסת, ח”כ מיקי לוי,  פנה למזכירת הכנסת ואמר: “ירדנה יקרה, מכיוון שזו ישיבת המליאה האחרונה שלך, אני רוצה לקחת את ההזדמנות ולהודות לך בשמי, בשם הכנסת ובשם מדינת ישראל כולה, על שנתת את מיטב שנותייך למען הבית הזה למען הדמוקרטיה הישראלית. אין הרבה אנשים שניתן לומר זאת עליהם, אין הרבה אנשים שתרמו כל כך הרבה לעוצמת הדמוקרטיה הישראלית. עשית את עבודתך במקצועיות ובחן. ראית כיצד הכנסת מתבגרת ומתפתחת והיית שם בהחלטות החשובות שעיצבו את עתיד המדינה”.

יו”ר מפלגת יהדות התורה, ח”כ משה גפני, אמר במליאת הכנסת: “עזבו אתכם מסיפורים על ז’בוטינסקי ואחרים. אני אספר לכם למה יש לירדנה סיעתא דשמיא כה גדולה. זה בגלל הביקור שלה במעונו של מרן הרב שך זצ”ל והברכה שהיא קיבלה ממנו  – שמלווה אותה כל השנים ותמשיך ללוות אותה ואת משפחתה הלאה לאורך ימים ושנים”.

מלר-הורוביץ היתה האישה הראשונה שנבחרה לתפקיד, האמון על הניהול הפרלמנטרי של הכנסת וועדותיה, ובכלל זה הכנה וארגון של דיוני מליאת הכנסת, ייעוץ ליושב-ראש הכנסת ולסגניו בענייני תקנון, נוהג ונוהל, ופיקוח על יישום החלטות המליאה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות