ישראל נזפה באוקראינה – ועמית סגל התפוצץ: “שיא של חוצפה”

בירושלים נזפו בקייב: המצב שבו אוקראינה מותחת ביקורת על ישראל אינו מקובל • הפרשן עמית סגל: "אומה נלחמת על חייה, ואנחנו מעירים לה על נימוסי שולחן. זכותם המלאה לכעוס עלינו, וחובתנו לסתום"
חרדים 10
ו' אדר ב' התשפ"ב / 08.03.2022 23:52

ביממה האחרונה ישראל נזפה באוקראינה והעבירה מסרים כי לא תקבל את המצב שבו היא מתווכת כנה בין הצדדים – ומנסה להביא את המלחמה לסיומה, בעוד אוקראינה ממשיכה בקו הניצי – ותוקפת את ישראל.

לפי הדיווח הערב (שלישי) בחדשות 12, בשיחות שהתנהלו בין ירושלים לקייב, נאמר: “לא הגיוני שאנחנו ננסה לעזור ואתם תתקפו אותנו”.

השיחות התקיימו בין הדרגים הבכירים פחות והבכירים יותר.

בלשכת ראש הממשלה העבירו גם בימים האחרונים מסרים לנשיא אוקראינה בדרישה שיפסיק למתוח ביקורת על ישראל שאינה מוכנה לספק לו ציוד צבאי.

ואכן, היום יצאו מאוקראינה שתי התבטאויות חריגות על רקע הביקורת בתקופה האחרונה.

ההתבטאות הראשונה הייתה של הנשיא זלנסקי, שהודה בציוץ בטוויטר לבנט על התיווך. האמירה השנייה היא ההתנצלות של שר חוץ האוקראיני על הדברים הקשים שהטיח בחברת אל-על, שכלפיה טען שהיא “מתפרנסת מכסף מהול בדם אוקראיני”.

פרשן חדשות 12 עמית סגל התייחס הערב לדיווח וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: “הנזיפה הישראלית באוקראינים, אם אכן התרחשה, היא שיא של חוצפה: אומה נלחמת על חייה, ואנחנו מעירים לה על נימוסי שולחן”.

הוא הוסיף: “זכותם המלאה לכעוס עלינו, וחובתנו לסתום. ביקום מקביל איך היינו מגיבים לו אנו נלחמנו על חיינו והם במסעות דילוגים לטהרן ונוזפים בנו?”

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות