מאיר פרוש תקע בשופר בוועדה של הרפורמי גלעד קריב – וסולק • צפו

במחאה על הגעתו של ח"כ גלעד קריב לכותל עם ספר תורה, ח"כ פרוש ממשיך להפריע לדיוני ועדת החוקה - והיום מצא דרך מקורית: קרא תהילים ותקע בשופר • גלעד קריב: "יש כאן שיפור במחאתו, שכן אביו השחית מעל בימת הכנסת סידור תפילה רפורמי. הבן פועל קצת יותר בדרכי נועם"
אריה ריבקינד
ג' אדר ב' התשפ"ב / 06.03.2022 15:07

במחאה על הגעתו של ח”כ גלעד קריב לכותל המערבי עם ספר תורה ביום שישי האחרון, כשהוא מנצל את חסינותו כחבר כנסת, נכנס היום (ראשון) ח”כ פרוש לחדר ועדת החוקה – ובעיצומו של הדיון החל לקרוא פרקי תהילים ולתקוע בשופר.

בעקבות זאת נאלץ יו”ר הוועדה קריב להודיע על יציאה להפסקה.

בתגובה השיב לו פרוש: “אתה הפרעת לנו – אנחנו נפריע לך”.

בהמשך פנה לחברי הוועדה: “תצאו להפסקה.. הוא לא יכול לנהל פה ישיבה”.

לאחר שח”כ פרוש המשיך לקרוא פרקי תהילים אמר קריב: “אני חייב לציין כי יש כאן שיפור במחאתו, שכן אביו השחית מעל בימת הכנסת סידור תפילה רפורמי. הבן פועל קצת יותר בדרכי נועם, וזכות המחאה עומדת לו. נשמע פרק תהילים אחד או שניים, זה תמיד טוב ואז לצערנו נבקש מסדרני הכנסת באדיבות לסייע לח”כ פרוש להמשיך את מחאתו במקום אחר.”

עוד הוסיף: “מצב שבו ח”כ משבש מונע את קיום הדיון ומפריע לנציגי המשרד הממשלתי וחוזר על כך זו הפרה חמורה. זה לא מצב של קריאת ביניים לא נאותה. מפאת כבודו של ח”כ פרוש ומפאת כך שזכות המחאה היא זכות חשובה, ננסה לחדש את הדיון אך אם ימנע את קיום הדיון אשתמש בסמכותי לבקש מח”כ פרוש לצאת ולא להעמיד את סדרני הכנסת במצב לא נעים.”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות