“בנט, עדיף שתשתוק ואל תעשה בושות”: ינון מגל עולה למתקפה

בן כספית וינון מגל התייחסו בפתח תוכניתם ב-103FM לשיחות שניהל בנט עם נשיא אוקראינה זלנסקי ונשיא רוסיה פוטין מגל תקף: "זה פתטי, זה מגוחך. אתה לא נתניהו ואין לך את הרזומה שלו, לא עשית מה שנתניהו עשה בחיים"
חרדים 10
ל' אדר א' התשפ"ב / 03.03.2022 11:27

בן כספית וינון מגל התייחסו הבוקר (חמישי), בפתח תוכניתם ב-103FM, לשיחות שניהל  נפתלי בנט עם נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין.

סובלים מבעיה רפואית? ייתכן שמגיע לכם 6,400 ש”ח בכל חודש

מגל סיפר: “זלנסקי התקשר אליו כמו שהוא מתקשר, פחות או יותר, לחצי עולם ומבקש ממנו לתווך, ואז הוא מיוזמתו מתקשר לפוטין ומוציא החוצה שהוא דיבר עם שניהם. וכל פעם, פוטין אומר לו: ‘לא. תרד לי מהווריד ותשחרר אותי בבקשה, סבבה או לא סבבה’, ואז בנט אומר שאנחנו עושים בשקט”.

מגל תקף: “אדוני, זה פתטי, זה מגוחך. אתה לא נתניהו ואין לך את הרזומה שלו, לא עשית מה שנתניהו עשה בחיים. אין לך ותק פוליטי של נתניהו, אין לך הרבה יכולות של נתניהו והניסיון שלך להציג את עצמך כמדינאי דגול כמוהו הוא מגוחך.

“לא רק שאתה לא מצליח לתווך, אתה גורם נזק למדינת ישראל בכל הניסיונות הפתטיים האלה. אני מציע שתתמקד במה שקורה בווינה, כי שם הולכים לחתום על הסכם קטסטרופלי שהולך לפגוע במעמדה וביטחונה של ישראל. כל המדיניות שלך, שאתה ויאיר לפיד באווירה טובה תשפיעו על האמריקנים או על האירופים בחדרי חדרים להימנע מהקטסטרופה הזאת – כשלה”.

הוא הוסיף:  “הולכים לחתום שם קטסטרופה ביטחונית מבחינת ישראל וכדאי שתתעוררו, זה התפקיד שלכם. תעזוב עכשיו את התיווך המגוחך שלך עם אוקראינה ורוסיה, כי אתה לא במעמד הבינלאומי לעשות את זה, אתה לא יכול לעשות את זה ואתה רק מזיק. תתמקד בהסכם וינה כי זו קטסטרופה מדינית”.

כספית השיב: “אתם כל כך פתטיים שלפעמים צריך להשאיר את צרור ההבלים הפייקיים האלה פשוט תלוי באוויר עד שהוא יתייבש וייפול לכם על הראש. שקר מספר אחד, לשכת ראש הממשלה לא הוציאה שום דבר.

“זלנסקי כנראה ביקש בשיחה הזאת מבנט לדבר עם פוטין, בנט הרים טלפון לפוטין שהחזיר לו צלצול ודיבר איתו, ואז הרוסים הוציאו גם הודעה. עכשיו, תשימו לב לעליבות המחרידה, המסוכנת ומעוררת החמלה של השופרות והביביסטים. הרי, אם נתניהו – וכרגע לדעתי בנט הוא המנהיג היחיד בעולם שמדבר תוך 48 שעות עם שני הנלחמים, אחד אחרי השני ושוב אחד אחרי השני, אגב לבקשת האוקראינים – אם אצל נתניהו זה היה קורה, הייתה נסתמת לנו האוזן היחידה ששומעת, מהצווחות של הליגה האחרת”.

מגל ענה: “אני רק מזכיר לך שמנתניהו גם ביקשו בזמנו לתווך ולא היה פה כזה בלגן. אני לא יודע, אם אפילו בזמנו, הוא ניסה לתווך. כי אם אתה לא יכול לתווך ואתה כל הזמן מקבל סירובים, אז עדיף שתשתוק ואל תעשה בושות. אין לו שום ניסיון בינלאומי, פשוט מגוחך מה שהוא עושה”.

בהמשך הוא תקף גם את שר החוץ וקבע: “יאיר לפיד איש אלים ונקמן”.

האזינו:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות