בזכות רע”ם: ‘חוק הפנסיות’ עבר בקריאה ראשונה על חודו של קול

לאחר שהושגה פשרה עם ח"כ אביר קארה: ההצעה של שר הבטחון עברה במליאה ברוב דחוק של 57 תומכים לעומת 56 מתנגדים ח"כ משה ארבל לגלג על רע"ם: "אחרי שהצביעו בעד גיוס בני הישיבות היום גם דאגו להם גם לפנסיות מוגדלות. האחים הציונים המוסלמים"
אריה ריבקינד
כ"ז אדר א' התשפ"ב / 28.02.2022 21:32

מליאת הכנסת אישרה הערב (שני) את חוק הפנסיות בקריאה ראשונה על חודו של קול – 57 חברי כנסת תמכו בהצעה ו-56 התנגדו לה.

סובלים מבעיה רפואית? ייתכן שמגיע לכם 6,400 ש”ח בכל חודש

אישור החוק התאפשר לאחר דיון שהתקיים סמוך להצבעה בהשתתפות נפתלי בנט, שר החוץ יאיר לפיד, שר הביטחון בני גנץ, שרת התחבורה מרב מיכאלי, וסגן השר אביר קארה.

בפגישה סוכם, כי החוק יעלה להצבעה בקריאה ראשונה ולאחר מכן תוקם ועדה משותפת של עבודה ורווחה וחוץ וביטחון שתדון בכמה שינויים שייערכו בו.

עוד נקבע כי הרכב הוועדה וראשיה יוגדרו על ידי ראש הממשלה.

על מנת להצביע בעד, ח”כ קארה דרש מענק למי שנפגע בגל האומיקרון, רשת ביטחון לעצמאים, מינוי חשב כללי מטעם משרד האוצר בנושא שכר וגמלאות, והסכמה של גנץ לשינויים בוועדה.

לאחר השגת ההסכמות צייצה שרת התחבורה מרב מיכאלי: “שמחה שהגענו להסכמות לפיהן חוק הפנסיות יעבור שינויים משמעותיים בוועדה משותפת של עבודה ורווחה וחוץ וביטחון. אני מודה לשר הביטחון וצוותו על הנכונות לבצע שינויים, על שיתוף הפעולה ועל ההסכמות שאליהן כבר הגענו ועוד נגיע לרווחת המשרתות והמשרתים בצה”ל והציבור כולו”.

גורם בכחול לבן אמר  לאחר ההצבעה: “האמת של גנץ ניצחה מול השקרים וניסיונות ההכפשה של אנשי הקבע וגורמים שרצו לעשות על גבו סיבוב פוליטי. החוק ימשיך להתקדם באחריות ולמען הביטחון, בוועדה משותפת, שבראשה יעמוד גורם שיוסכם על גנץ”.

ח״כ משה ארבל הגיב: ״אני מברך את חברי רשימת רע״מ בראשות מנסור עבאס על העברת חוק הפנסיות לקציני הצבא על חודו של קול. אחרי שהצביעו בעד גיוס בני הישיבות היום גם דאגו להם גם לפנסיות מוגדלות. האחים הציונים המוסלמים״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות