צעקות “בוגדת ו”בושה” על השרה איילת שקד באירוע של ‘לינאדו’

במהלך קונצרט התרמה למרכז הרפואי לניאדו שהתקיים בהיכל התרבות בתל אביב, התנפל קומץ מהנוכחים על שרת הפנים בצעקות: "תתביישי לך", "אין כפרה" , "ה' יבוא איתך חשבון"
• כמה משתתפים התעמתו עם הצוות המקום, בדרישה לקבל את כספם בחזרה
אבי כץ
כ"ז אדר א' התשפ"ב / 28.02.2022 01:33

שרת הפנים איילת שקד, שנאמה הערב (ראשון) בקונצרט התרמה לבית החולים ‘לניאדו’ שהתקיים בהיכל התרבות בתל אביב – נתקלה ב’קבלת פנים’ קולנית מצד קומץ אנשים שישבו בקהל.

סובלים מבעיה רפואית? ייתכן שמגיע לכם 6,400 ש”ח בכל חודש

המפגינים הפריעו לשקד בצעקות “את בוגדת”, “בוז”, “בושה” ו”תתביישי לך”.

שקד, שניסתה להמשיך בנאומה, אמרה: “אני רוצה לספר לכם שהקבינט עסק במשבר אוקראינה ורוסיה ואת רוב הזמן הקדשנו לעלייה, וזה היה מאוד מרגש שמדינה יהודית ריבונית בארץ ישראל דואגת גם לאזרחיה וגם ליהודים שנמצאים שם”.

אבל המפגינים לא הרפו: “את בוגדת בדת”, “בוגדת ביהדות”, “בגדת במדינה”, “תתביישי לך”, “אין כפרה” , “ה’ יבוא איתך חשבון”, “את בושה, בושה בושה”.

בהמשך, כמה משתתפים התעמתו עם הצוות המקום, בדרישה לקבל את כספם בחזרה: “באנו להופעה, לא באנו לראות את השרה שקד. מדוע לא פרסמתם שמדובר באירוע פוליטי?”

הם גם דרשו פיצוי על עגמת הנפש.

אחת הנוכחות באירוע, ליזי המאירי, צייצה בטוויטר: “הגענו להופעה של אברהם פריד, מסתבר שמאחורי האירוע, עומד בית החולים לניאדו, כך לדברי מנהל בהיכל התרבות. לפתע עלתה לבמה איילת שקד, זאת בנוסף לסרטונים של אלקין וניצן הורוביץ. אם זה ערב התרמה תמים שמחבר עולמות, מדוע לא היה אף ח”כ מהאופוזיציה? למה אני צריכה לקבל הנדסת תודעה?”

היא הוסיפה: “מה שחוויתי הערב זו עגמת נפש מטורפת, הופעה שחיכיתי לה זמן רב, הפכה לבמה לאיילת שקד גונבת הדעת. לעולם לא אסלח לאשה הזאת. למה אני צריכה לשלם ממיטב כספי על הופעה ולקבל את הנוכלת הזאת על הבמה? מפח נפש נוראי”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כל המדינה הונאה. אין אימון כלל
    28/02/2022 04:32
    בושהההה
  1. בנט ושקד אלופי השקרים. בושה למארגן אירוע זה לפגוע באנשים לשים מולם זבלים כאלה ?

  2. באמת בוגדת בבוחריה
    28/02/2022 08:39
    שרגי
  3. שמאלנית בלבוש ימני