בין קייב לפוטין: דובר צה”ל לשעבר מציע למנות את ביבי לתפקיד הזה

דובר צה”ל לשעבר, תא”ל במיל’ רונן מנליס, מציע שראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו יתווך בין רוסיה לאוקראינה. סובלים מבעיה רפואית? ייתכן שמגיע לכם 6,400 ש”ח בכל חודש יש לך מושג איזה משקיע אתה? נסה את הרובוט שמבין באנשים והשקעות מנליס כתב בחשבון הטוויטר שלו: “נתניהו היה ידוע בקשריו הטובים עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, וניהל
חרדים 10
כ"ו אדר א' התשפ"ב / 27.02.2022 00:27

דובר צה”ל לשעבר, תא”ל במיל’ רונן מנליס, מציע שראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו יתווך בין רוסיה לאוקראינה.

סובלים מבעיה רפואית? ייתכן שמגיע לכם 6,400 ש”ח בכל חודש

יש לך מושג איזה משקיע אתה? נסה את הרובוט שמבין באנשים והשקעות

מנליס כתב בחשבון הטוויטר שלו: “נתניהו היה ידוע בקשריו הטובים עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, וניהל יחסים מצוינים גם עם נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי, שאותו ביקר בקייב בקיץ 2019”.

הוא הוסיף: “ישראל צריכה למנות את נתניהו לשליח מיוחד למו”מ בין רוסיה ואוקריאינה. יצא לי לראות מקרוב את האופן שבו נשיא רוסיה פוטין מקשיב ליו״ר האופזציה. אם יש לישראל סיכוי להשפיע על האירוע זה באמצעותו”.

לדבריו, “זו גם תהייה תעודת כבוד לממשלה הישראלית. אחרי שיצליח (או חלילה יכשל) נחזור לענייני דיומא”.

ביום שישי שוחח ראש הממשלה נפתלי בנט עם נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי. לפי הדלפות של לשכת בנט, הנשיא האוקראיני ביקש ממנו לארח פסגת פיוס בין רוסיה לאוקראינה בישראל.

לפי ירון אברהם, הכתב המדיני של חדשות 12, כשפנה ללשכה כדי להבין מה בנט השיב לזלנסקי, “לא היו מוכנים לומר מה היה תוכן התשובה. עם זאת, ראש הממשלה שמע להבנתנו את הבקשה ולא החזיר לנשיא האוקראיני תשובה – חיובית או שלילית. בכלל, לא ברור אם יש לכך קשב או רצון בצד הרוסי, ואפשר להעריך כי ישראל לא מעוניינת להשתלב כשחקנית במקום שאין לה אינטרס בולט”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות