אלפי אנשים חווים תסמיני דיכאון מהקורונה. כמה כסף הם מקבלים?

במידה שהדיכאון הוכר והוגדר על ידי ביטוח לאומי כמצב נכות נפשית, אנשים אלו יהיו זכאים לקבל קצבת נכות או גמלה אחרת • אם גם אתם מרגישים שאתם סובלים מתסמיני דיכאון או מכל בעיה רפואית אחרת, היכנסו עכשיו ותקבעו פגישת ייעוץ חינם על מנת לקבל את הכסף שמגיע לכם
חרדים 10
כ"ג אדר א' התשפ"ב / 24.02.2022 20:01

קשיי ריכוז, תחושת כישלון וחוסר תקווה, חוסר עניין או הנאה להתמיד בפעילות, תשישות, דאגנות רבה, ובמילים אחרות: דיכאון.

מחקר חדש מראה כי בימים אלה חווים בין 22% ל-35% מהעובדים בארה”ב תסמיני דיכאון לעיתים קרובות. כך מסבירים מומחי ‘שלכם’ מימוש זכויות רפואיות.

הקורונה פרצה לחיינו בסערה וטרפה את כל הקלפים, חרדה וחוסר וודאות כלכלית הם מנת חלקם של כמעט כל אזרחי העולם. התחושות הללו עלולות לגרום לדיכאון.

אצל חלק מהסובלים מדיכאון ישנה פגיעה משמעותית במסוגלותם לעבוד ולהתפרנס, אם בשל חוסר תפקוד ואם בשל היעדרות רבה ממקום העבודה עקב מצבם.

בהתאם לכך ובמידה שהדיכאון הוכר והוגדר על ידי ביטוח לאומי כמצב נכות נפשית, אנשים אלו יהיו זכאים לקבל קצבת נכות או גמלה אחרת עקב אובדן כושר עבודה.

אבל זה לא כל כך פשוט, בגלל הדמיון של התסמינים לסתם תשישות ושחיקה רגילים, לעיתים קשה להוכיח לועדה הרפואית שאכן מדובר בדיכאון קליני המוגדר כנכות נפשית וזכאי לתמיכה חודשית מטעם המדינה.

לשם כך, ב’שלכם’ מעמידים צוות מומחים רפואי רב מקצועי, המיומן הן במתן הערכת דרגת הנכות הנפשית והן בהתמודדות מול ביטוח לאומי.

אם גם אתם מרגישים שאתם סובלים מתסמיני דיכאון או מכל בעיה רפואית אחרת, היכנסו עכשיו ותקבעו פגישת ייעוץ חינם על מנת לקבל את הכסף שמגיע לכם. לחצו כאן >>>>

לליווי וההנחיה של צוות ‘שלכם’ המצויד בכל הידע על זכויות רפואיות בכלל ובנושא דיכאון ונכות נפשית בפרט, יש משמעות עצומה לאדם השרוי במצב נפשי רגיש. הסתייעות בשירות עשויה למנוע טעויות גורליות וסחבת מתישה ולקדם משמעותית את התהליך אל מימוש הזכויות הרפואיות.

למשל אהרן, בן 35 מבית שמש שנכנס לדיכאון בעקבות הקורונה, יצר קשר עם הצוות של ‘שלכם’ וקיבל טיפול מסור ומהיר מתוך דיסקרטיות מלאה. וכיום הוא מקבל קצבה חודשית בסך 6,400 ₪ היישר לחשבון הבנק שלו מדי חודש.

אם גם אתם מרגישים שאתם סובלים מתסמיני דיכאון או מכל בעיה רפואית אחרת, היכנסו עכשיו ותקבעו פגישת ייעוץ חינם על מנת לקבל את הכסף שמגיע לכם. לחצו כאן >>>>

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות