מיכאלי נגד גנץ: “רשימה של אדם אחד, הכל מתחיל במה הוא רוצה”

הקלטות של שרת התחבורה חושפות ביקורת חריפה על גנץ וכחול לבן בכנס פעילים של מפלגת העבודה: "זו רשימה של אדם אחד. הכול מתחיל ונגמר במה הוא רוצה" • "אנחנו מפרגנות לכולם על המשברים שלהם והכל יהיה בסדר, אל תדאגו"
חרדים 10
כ"ג אדר א' התשפ"ב / 24.02.2022 13:33

אחרי שסירבה להתפשר עם גנץ: שרת התחבורה מרב מיכאלי מותחת ביקורת חריפה על שר הביטחון ומפלגתו.

בואי לגלות: כך תוכלי לחתן את הבנות שלך בכבוד כשייסגר השידוך

בדברים שאמרה מיכאלי בכנס פעילים של מפלגת העבודה, ופורסמו היום (חמישי) בתוכנית ‘בחצי היום’ ברשת ב, אמרה השרה: “העבודה היא מפלגה אמיתית, ולא רשימה של אדם אחד שברצותו יקח אנשים שיותר בעניין או פחות בעניין, ובעיקר הכל מתחיל ונגמר במה הוא רוצה”.

את ההתבטאויות הללו השמיעה מיכאלי אחרי שעות של מגעים שבהן סירבה להתפשר עם גנץ על חוק הפנסיות לאנשי קבע.

על המשבר הנוכחי בקואליציה אמרה: “זו ממשלה חשובה שהחליפה את השלטון ההרסני הקודם – אבל בסוף גם בממשלה הזאת אנו נאבקים על דברים שהם לא הדרך שלנו. זה ערב מרובה משברונים, אנחנו מפרגנות לכולם על המשברים שלהם והכל יהיה בסדר, אל תדאגו”.

הכנס בו השתתפה מיכאלי היה של פעילי מחוז המושבים של העבודה, בשמו נאבקת המפלגה בכוונות לבצע את הרפורמה בחקלאות של שר האוצר ליברמן ושר החקלאות עודד פורר. לכאורה, כחול לבן היא שותפה למאבק הזה, אך מיכאלי דווקא נשמעה אחרת בדבריה: “בניסיון להתנער ממילת הגנאי ‘שמאל’, אחד הדברים שקרו לנו זה שחשבנו שאם נחפש לעצמנו מסגרות שהן לא נראות ‘שמאל’, אולי זה יעבוד. אבל אם ההתיישבות תחשוב שהיא תפזר את הביצים שלה, ותלך למפלגות שקמות ומבטיחות כל מיני הבטחות שהן אף פעם לא גיבו אותן – אז היא תחטוף”.

השרה תמנו שטה מכחול לבן על המתקפה של מרב מיכאלי נגד גנץ: “מוטב שהשרה תעסוק בתחבורה ולא בפוליטיקות קטנות, בזמן ששר הביטחון עומל על ביטחון ישראל. כדאי לגלות אחריות כחברי קואליציה ולא להתעסק בחוגי בית כאילו היינו באמצע קמפיין”.

אתמול פורסם ב’כאן חדשות’  כי ראש הממשלה בנט ושר החוץ לפיד הבטיחו ליו”ר כחול לבן כי החוק יאושר בכנסת ביום שני.

כל ראשי המפלגות בקואליציה הסכימו לאישור החוק ביום שני – חוץ ממיכאלי, שדורשת שינויים לפני הקריאה הראשונה בכנסת. הפשרה שעומדת על הפרק: החוק יאושר בקריאה ראשונה – וישונה לאחר מכן בכנסת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות