הרופאה קראה בהלם: ‘לא מוצאת שום מום בבת שלכם!’ • נס מדהים

שבוע לאחר לידת בתו, חושף הרב אליהו גוטמן מכפר חב"ד סיפור אישי מרגש • במהלך ההיריון התגלה בעובר מום נדיר בלב • "לאחר הליגה הפרופסור מסביר לי בקור-רוח מהי התוכנית הרפואית, כולל הניתוח המורכב • אבל אז קרה משהו ששינה את כל התמונה, והפך ל'נס פורים' של משפחת גוטמן
יוסף גרינבוים
כ"ג אדר א' התשפ"ב / 24.02.2022 00:55

הרב אליהו גוטמן, תושב כפר חב”ד, הוא שליח חב”ד הפועל עם חיילי צה”ל.

היום, שבוע לאחר הולדת בתו, הוא חשף  בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו סיפור אישי מרגש – לצד נס מופלא.

וכך כתב:

רצינו לספר לכם על נס הפורים שלנו!

הכול התחיל לפני תשעה חודשים, כאשר התבשרנו על היריון רביעי. הייתי אז אצל הרבי מליובאוויטש בניו יורק.

לאחר בדיקה שגרתית, נאמר לנו בזהירות שנמצאו שני ממצאים שיכולים להעיד על מחלות שונות – ושלחו אותנו למספר בדיקות, שם אומתו ‘הממצאים’.

בבדיקת אקו לב שעשינו התגלה מום מאוד נדיר בלב. החלה תקופה מאוד קשה ומאתגרת באמונה.

כשהגענו ליעוץ הגנטי, נשלחנו לבצע בדיקת מי שפיר, אך מכיוון שבכל מקרה אמרנו שלא נעשה הפלה לתינוק, סירבנו וזאת מתוך ביטחון בה’ שהכל יתהפך לטובה.

כשהיינו בבדיקה אצל רופא גדול, הוא שאל אותנו אם יש לנו דרכון אמריקני, מכיוון שבבוסטון יש את המרכז הרפואי הטוב בעולם לביצוע ניתוח שיכול להציל את לב התינוקת שלנו!

ככל שהבדיקות מתאמתות, אנחנו נכנסים לסחרור שלא יודעים איך ייגמר. מצד שני, מנסים לשמור על יציבות וביטחון בה’ ללא התפעלות מתחזיות הרופאים.

כשהגענו ליום הלידה, שלחתי חבר שנמצא בניו יורק שייכנס לאוהל הקדוש של הרבי, לבקש ברכה – והבטחנו שבעזרת השם הרבי יציל את התינוקת, ואנחנו בלי נדר נפעל ונגביר את עבודת השליחות שלנו בצה”ל, ונפרסם לכולם את שמו הגדול וכוחו הבלתי מוגבל.

נכנסנו לחדר לידה ואז הרופאה באה להודיע, כדי ‘להרגיע’ אותנו, שבשעת הלידה יהיו ששה אנשי צוות כדי לקבל את הילוד, מכיוון שלא ידעו אם היא תנשום לבדה.

מיד לאחר הלידה, ביום רביעי בבוקר האחרון, לקחו אותה באינקובטור לפגיה ולבדיקות.

נגיע לנקודה הכי חשובה – שזהו הנס פורים האדיר שלנו:

אנחנו מגיעים למחלקת הפגיה ורואים את התינוקת שלנו מחוברת לחוטים ומכשירים, והפרופסור בקור-רוח מסביר לי מהי התוכנית הרפואית, כולל הניתוח המורכב.

ואז בשעה 13:45, אחרי קרוב לשעה של בדיקות על ידי קרדיולוגית, אני רואה שהיא בהלם וקוראת בדחיפות לעוד קרדיולוגית, לבדוק את התינוקת –  ואז הן מתייעצות עם עוד קרדיולוג בכיר, ולפתע פתאום הן פונות אלינו ואומרות, חצי בציניות חצי בהלם והתרגשות: “אני מצטערת, אבל אני לא מוצאת שום מום בבת שלכם!!!”

התינוקת בריאה ושלימה!

קפצנו מיד המומים ונרגשים להודות לאלוקים ולרבי על נס הפורים האדיר האישי שהתרחש עמנו. ראינו את אלוקים מול העיניים! ראינו את ברכת הרבי מתממשת לנו בידיים! רעד אמיתי חלף בנו ולא נותרו לנו המילים לתאר זאת!

עכשיו אנחנו משתפים את הנס האדיר כפי שהבטחנו לה’, ומבקשים לשתף את הסיפור בכל מקום, למען יידעו כל ישראל כי ה’ הוא האלוקים והרבי הוא נשיא הדור, ובביטחון ובשמחה יהיה לכל עם ישראל ישועה פרטית וגאולה שלימה בקרוב אמן”.

 

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הודו להשם
    24/02/2022 09:46
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. איזה מרגש. הרבה נחת

  2. יש לו תעודת רב בכלל
    24/02/2022 11:13
    יוני
  3. הרב מה כולם רבנים פשש גם אני רב

  4. יחי המלך
    24/02/2022 12:20
    ת
  5. ב”ה ניסים של הרבי מתגלגלים בכל רגע ורגע בכל העולם

  6. שאלה
    27/02/2022 21:16
    צביה
  7. האם כתבתם לרבי האגרות קודש ?