נתניהו תוקף את המינוי: “בנט ולפיד במכירת החיסול של הציונות”

ראש הממשלה לשעבר נגד מינוי ח"כ ג׳ידא רינאוי-זועבי לקונסולית בשנחאי: ""לא ייתכן שמי שתייצג את מדינת ישראל באחת המעצמות החשובות בעולם תהיה מי שלא מכירה בישראל כמדינה יהודית ומתנגדת להמנון הלאומי שלנו. אני דורש מהממשלה לבטל את המינוי המביש הזה עוד היום"
אריה ריבקינד
כ"ב אדר א' התשפ"ב / 23.02.2022 15:49

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו תוקף את החלטת שר החוץ יאיר לפיד למנות את ח”כ ג׳ידא רינאוי-זועבי ממרצ לקונסולית הכללית של ישראל בשנחאי.

נתון דרמטי: יכול להיות שאתה מפסיד מאות אלפי ש”ח ששייכים לך

נתניהו אמר: “בנט ולפיד ממשיכים במכירת החיסול של הציונות לטובת ההישרדות הפוליטית שלהם. ההחלטה שלהם למנות את ח”כ זועבי לקונסולית בסין היא שערורייה”.

נתניהו הוסיף: “לא ייתכן שמי שתייצג את מדינת ישראל באחת המעצמות החשובות בעולם תהיה מי שלא מכירה בישראל כמדינה יהודית ומתנגדת להמנון הלאומי שלנו. אני דורש מהממשלה לבטל את המינוי המביש הזה עוד היום”.

מוקדם יותר היום  תקף ח”כ בצלאל סמוטריץ’ את ההחלטה של שר החוץ למנות את ח”כ רינאוי זועבי לקונסולית בשנחאי: “לא הגבתי אתמול להחלטה של לפיד למנות את זועבי לקונסולית בשנחאי פשוט כי באמת נגמרו לי המילים. זה כאילו שאין תהום שהממשלה הזו לא תידרדר אליו. שחיתות שלטונית, ציונית ומוסרית. השאלה היא האם יש קו אדום שבו מי שבעבר הגדירו עצמם אנשי ימין יעצרו בו. למרבה הצער כרגע זה לא נראה ככה”.

גם שר התקשורת יועז הנדל ביקר בחריפות את מינויה של ח”כ ג’ידא רינאוי זועבי: “לא יעלה על הדעת שאדם עם עמדות לא ציוניות כמותה יהיה הפנים של ישראל במדינה חשובה בעולם, אדם עם עמדות לא ציוניות לא יכול לייצג את ישראל בעולם”, צוטט השר בחדשות 12.

ח”כ ג’ידא רינאוי זועבי התייחסה הבוקר בריאיון לקלמן וליברמן ברשת ב’ לביקורת על מינויה לקונסולית בשנגחאי.

“אני בטוחה שלפיד מינה אותי בכלל היכולות הדיפלומטיות והאישיות שלי”, אמרה.

כשנשאלה מה תעשה כשיושמע בקונסוליה המנון המדינה – השיבה: “אני לא מכירה את ההמנון בעל פה, ‘נפש יהודי’ מדיר אותי”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בביבי
    24/02/2022 00:13
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. טוב שאתה לא בשלטון למה אם ההיתה בשלטון אמסלם היה שגריר אוגנדה קונגו וכד’ מזמןןןן מה אתה מבלבל תמוח למדו ממך להטיס סוררים…