אחרי הביקורת: צילום משותף של אמסלם עם נתניהו וציוץ עם לב

ראש הממשלה לשעבר צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אני לדודי ודודי לי" • מוקדם יותר היום הח"כ מהליכוד הטיח ביקורת כלפי נתניהו, לאחר ששוחח עליו עם נשיאת העליון: "זה לא תקין - לא מקבל את זה"
אריה ריבקינד
כ"ב אדר א' התשפ"ב / 23.02.2022 12:57

אחרי שראש הממשלה לשעבר התנער בשיחה עם נשיאת העליון אסתר חיות מדבריו של חבר הכנסת דודי אמסלם,   והח”כ תקף אותו בסידרת ראיונות – מגיעה הסולחה.

בואי לגלות: כך תוכלי לחתן את הבנות שלך בכבוד כשייסגר השידוך

נתון דרמטי: יכול להיות שאתה מפסיד מאות אלפי ש”ח ששייכים לך

היום (רביעי) צייץ נתניהו תמונת פיוס, כשלצידו אמסלם.

בציוץ נכתב: “אני לדודי ודודי לי” בצירוף לב אדום.

 

חבר הכנסת דודי אמסלם התייחס הבוקר בראיון ל’קלמן ליברמן’ ברשת ב’ ליחסים עם נתניהו, לאחר התמיכה של ראש הממשלה לשעבר בנשיאת העליון אסתר חיות, אחרי שאמסלם יצא נגדה מעל בימת הכנסת.

“היו הרבה צביעות ושקרים, אבל בעיקר אף תשובה לגבי התוכן של הדברים שאמרתי. אנשים חצופים מדברים על הסגנון שלי ואומרים לי איך לדבר”, אמר.

כשנשאל האם הוא מתכוון לנתניהו – השיב: “אני אוהב אותו ומחזיק ממנו, זה בסדר לחלוק עליי, אבל אמרתי לו שאני לא מקבל בשום פנים ואופן את זה שהוא מתקשר לחיות. זה לא תקין. לא נעלבתי אישית, חשבתי שהוא פוגע בכבוד של המחנה הלאומי”.

לטענתו, “הליכוד היא המפלגה הדמוקרטית היחידה. ברור שאתה לא מעלה על דעתך שמישהו אצל לפיד או ליברמן יאמר דברים כאלו לראש המפלגה שלו. אני אמרתי לראש הממשלה לשעבר שאם הוא אומר את דעתו האישית זה בסדר לחלוק עליי באופן כזה או אחר.

“לא סתם הגענו לאן שהגענו, זה לא קרה ביום אחד. 12 שנים נתניהו היה ראש ממשלה, ובסופו של דבר לא עשינו שום רפורמה שהייתה נדרשת במערכת המשפט. זה תהליך שהתפתח. נתניהו התנגד ראשון לחוק הצרפתי ולחוק שלמדינה לא תהיה זכות ערעור מוקנית. כמו שאמר אהרן ברק, הוא באמת שמר על מערכת המשפט. זו לא בדיחה זה אמיתי. על זה בוכה הנביא.

“אני אוהב ומעריך את נתניהו אבל גם הוא לפעמים צריך לסמן את הנתיב המרכזי שלו. אני אומר באופן חד משמעי, הגעתי לליכוד לפני נתניהו ויש לי תפיסה מסוימת. אני לא יודע מה עמדתו היום, שהיה לנו מאבק עם האתיופים, גם אז הוא לא ראה את הדברים בעיניים שלי”.

בשבוע שעבר ח”כ אמסלם רמז בכנסת שנשיאת העליון גזענית, ואמר: “במקום לכתוב קשקושי שטויות שאת עצמך לא מבינה, תכתבי מר אמסלם אני לא סובלת אותך, לא סובלת את האמסלמים ולא המכלופים”.

הנשיאה השיבה במכתב חריג לחבר הכנסת, שבו כתבה: “אני תוהה מניין כל הרעל והשנאה שמביאים אותך לומר דברים קשים כל כך על אנשים שאתה בכלל לא מכיר”.

לאחר חילופי הדברים נתניהו התקשר לחיות, התנער מדבריו של אמסלם וציין ש”דבריו לא מקובלים עליי, לא משקפים את עמדתי ונאמרו שלא בידיעתי”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות