מומחה ירי: לוחם הימ”מ האמיץ נהרג בתאונת דרכים בכביש 1

רס"ר ניקולאי ודובנקו בן ה-34 עלה לישראל בגיל צעיר "מתוך שליחות וציונות", והתגייס ליחידת העילית של המשטרה לפני כשנתיים וחצי • נפגע ממשאית בכביש 1 ומותו נקבע בזירה • "היה שותף במגוון פעילויות מורכבות לשמירה על ביטחונם של אזרחי ישראל"
חרדים 10
כ"א אדר א' התשפ"ב / 22.02.2022 16:02

לוחם ימ”מ רס”ר ניקולאי ודובנקו ז”ל בן ה-34 נהרג הבוקר (שלישי) בתאונת דרכים בכביש 1, לאחר שמשאית פגעה באופנוע שעליו רכב במנהרות הראל שבכביש 1 לכיוון ירושלים.

נתון דרמטי: יכול להיות שאתה מפסיד מאות אלפי ש”ח ששייכים לך

פרמדיק מד”א, לישי שמש, סיפר: “כשהגענו למקום ראינו אופנוע מעוך ואת הגבר שוכב מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום”.

שמחה הר כסף, חובש באיחוד הצלה: “כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות אופנוען, אוטובוס ומשאית. למרבה הצער, נקבע מותו של האופנוען בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל”.

במג”ב הגיבו על הבשורה הקשה: “משמר הגבול מרכין את ראשו לזכר לוחם הימ”מ רס”ר ניקולאי ודובנקו ז”ל שנהרג הבוקר בתאונת דרכים.

“ניקולאי ז”ל, בן 34, עלה לארץ בגיל צעיר מתוך שליחות וציונות. התגייס לפני כשנתיים וחצי ליחידת הימ”מ ולאחר שסיים את קורס הלוחמים האינטנסיבי השתבץ כלוחם ביחידה והיה שותף במגוון פעילויות מורכבות לשמירה על ביטחונם של אזרחי ישראל”.

מפקדיו מספרים על לוחם אמיץ, שהיה מומחה בתחום הירי ולקח חלק בתחרויות ירי של היחידה.

השאיר אחריו אישה ושני ילדים בני שש וחצי שנה.

הלווייתו תתקיים היום בשעה 17:30 בחלקה הצבאית בבית העלמין הישן בראשון לציון.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הלב מתפוצץ מכאב
    23/02/2022 13:23
    אני
  1. משתתפת בצער המשפחה.
    עצוב מאוד וכואב מאוד.

  2. הלב מתפוצץ מכאב
    23/02/2022 13:24
    אני
  3. משתתפת בצער המשפחה . עצוב מאוד וכואב מאוד.