הליכוד: “ממשלת בנט קורסת” • יריב לוין: “סכסוכים ילדותיים, אפס ניהול”

הליכוד על המשבר המתפתח בקואליציה בין גנץ לבנט ולפיד: "הם יפלו הרבה יותר מהר ממה שהם חושבים'' • ח"כ יריב לוין: "לקח לגנץ זמן להבין שבנט, שרימה את מצביעיו, מרמה גם אותו. לחשוב שככה מתנהלת המדינה" • בנט: "יש בעיה ונפתור אותה"
אריה ריבקינד
כ' אדר א' התשפ"ב / 21.02.2022 18:57

בליכוד הגיבו הערב (שני)  למשבר המתפתח בקואליציה בין גנץ לבנט ולפיד – שבגללו נאלצה הקואליציה לנעול את מליאת הכנסת ולמשוך את החוקים שהיו אמורים לעלות להצבעה.

בואי לגלות: כך תוכלי לחתן את הבנות שלך בכבוד כשייסגר השידוך

”ממשלת בנט קורסת”, אמרו בליכוד. ” זה השבוע השלישי ברציפות שהקואליציה מושכת את כל הצעות החוק בגלל שהיא כושלת ומפסידה בהצבעות. הם יפלו הרבה יותר מהר ממה שהם חושבים”.

ח”כ יריב לוין אמר: “לקח לגנץ זמן להבין שבנט, שרימה את מצביעיו, מרמה גם אותו. לחשוב שככה מתנהלת המדינה. סכסוכים ילדותיים, אפס ניהול, אפס מנהיגות. לישראל מגיעה ממשלה אחרת”.

ח”כ מיקי זוהר הגיב: “לפי התידרוכים נגד גנץ, זה נראה שהקואליציה ויתרה עליו”.

בנט, שגנץ נטש את הפגישה עמו באמצע בגלל תידרוכים נגדו, אמר לעיתונאים מחוץ ללשכתו על המשבר: “יש בעיה ונפתור אותה. בינתיים, בהיעדר רוב, המליאה ננעלה”.

במפלגת הציונות הדתית הגיבו למשבר בקואליציה: “ממשלת עבאס – בנט בכאוס. אחרי שבעטו בערכים היהודיים והציונים של מדינת ישראל והקימו ממשלה עם תומכי טרור, הכילו אלפי מתים בקורונה, זנחו את בעלי העסקים והתנתקו מהעם, הממשלה הזו לא מצליחה להעביר חקיקה ותוקעת את מדינת ישראל. בקרוב מאד נשלח אתכם בעזרת השם הביתה ונחליף אתכם, בממשלה לאומית, יהודית וציונית”.

למעשנים בלבד: ככה תוכלו לחסוך למעלה מ-8.500 שקלים בשנה

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות