דוד אמסלם: ‘התאכזבתי שנתניהו התקשר לחיות, היא סניף של מרצ’

אחרי העימות בינו לבין נשיאת בית משפט העליון, הח"כ מהליכוד מצהיר: "לא הגזמתי. אם נתניהו לא יילך איתנו לרפורמה עמוקה במערכת המשפט, אני הראשון שאצא נגדו, ריד מי ליפס" • "מעולם נתניהו לא שלח אותי לשום דבר. אף אחד לא אומר לי מה לומר ואני לא שואל אותו מה לעשות"
חרדים 10
י"ט אדר א' התשפ"ב / 20.02.2022 21:32

על רקע העימות שהתפתח בין הח”כ מהליכוד ונשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות: חבר הכנסת דודי אמסלם, העניק הערב (ראשון) ראיון לאודי סגל בחדשות 13,  הביע אכזבה עמוקה מנתניהו ויגר לעברו אזהרה.

נתון דרמטי: יכול להיות שאתה מפסיד מאות אלפי ש”ח ששייכים לך

למעשנים בלבד: ככה תוכלו לחסוך למעלה מ-8.500 שקלים בשנה

“לא הגזמתי”, אמר אמסלם על העימות. “אף אחד לא ילמד אותי על סגנון. אני לא ארד לרמה של לפיד שכינה אנשים ‘כלב’ או ‘צאצאים של יגאל עמיר’. אני לא ארד לרמה של ליברמן שאמר לי ‘שירדתי לרמת זנות’. אם הייתי מדבר ככה על נתניהו, היו אומרים שאני חלבי”.

על שיחתו של ראש הממשלה לשעבר עם הנשיאה חיות, בה התנער נתניהו מדברי אמסלם, הוא אמר: “זה שנתניהו התקשר לחיות, מאוד התאכזבתי כי היא עומדת בראש המוסד הזה שהוא סניף של מרצ”.

הוא הוסיף: “נתניהו 12 שנה לא עשה כלום נגד מערכת המשפט. אנחנו נעשה רפורמה עמוקה במערכת המשפט. אם נתניהו לא יילך איתנו, ריד מי ליפס – אני הראשון שאצא נגד הממשלה”.

על הטענות כי הוא נשלח על ידי נתניהו להשתלח במערכת המשפט – אמר: “מעולם נתניהו לא שלח אותי לשום דבר. אף אחד לא אומר לי אף פעם מה לומר ואני לא שואל אותו ואני לא אומר לו”.

אמסלם הדגיש: “אני מכיר בסמכות בית המשפט העליון, אני חייב לקבל את הסמכות, כי אין גוף אחר. יש לי טענות לשופטים בבית המשפט העליון – חלקם מתנהלים כאילו הם סניף של מרצ. הבאתי מטאפורה ששופט נתן פסק דין שהוא בכלל מעופף ולא הגיוני. גנץ רצה למנות חבר שלו ולכן עתרתי לבית המשפט, אני עתרתי על חשבוני”.

יו”ר יהדות התורה ח”כ משה גפני אמר למשה גלסנר במהדורה המרכזית של ‘קול ברמה’: “אני מסכים עם מהות הדברים של ח”כ דודי אמסלם, אני מגבה אותו. אני רק מזכיר שמי שמנע מאתנו לקדם הפרדת רשויות בין הכנסת לבג”ץ – היו הליכוד. הם מנעו מאיתנו פעם אחר פעם להעביר את פסקת ההתגברות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות