ח”כ יואב קיש: דם האזרחים שמתו מקורונה על הידיים של בנט

סגן שר הבריאות לשעבר מהליכוד, הגדיר את טיפול הממשלה בקורונה "כישלון חמור" • האשים את נפתלי בנט על שלא עשה דבר: "אלפי מתים מיותרים -  זה כישלון חמור. הממשלה נכשלה בכל דבר שעשתה. נתנה לקורונה להשתולל שני גלים ללא בקרה עם אפס עשייה, ויש לזה מחיר כבד"
חרדים 10
י"ט אדר א' התשפ"ב / 20.02.2022 16:04

סגו שר הבריאות לשעבר, ח”כ יואב קיש מהליכוד,  האשים היום (ראשון), בריאיון שהעניק לאולפן ynet, את נפתלי בנט באחריות למותם של אלפי בני אדם – שנפטרו מנגיף הקורונה בישראל.

מחכה ומצפה לבשורות טובות? הערב הזה נועד לך! • טיפים ומתנות

ההורים בודקים, הילדים הולכים ללמוד • איך המתווה החדש עובד?

“הדם של האזרחים על הידיים של בנט שלא עשה דבר”, אמר קיש, “אלפי מתים מיותרים –  זה כישלון חמור. הממשלה נכשלה בכל דבר שעשתה. נתנה לקורונה להשתולל שני גלים ללא בקרה עם אפס עשייה, ויש לזה מחיר כבד”.

נזכיר, כי גם בתקופת ממשלת הליכוד, במשך 530 ימים היו 6,428 נפטרים, ממוצע של 12.1 ליום, אולם אז לא היו חיסונים, עם אפס ידע מקדים ועם וריאנטים חזקים יותר.  בעוד בזמן בנט היו כבר חיסונים מוכנים, ידע מוסדר, וזן אלים הרבה פחות.

קיש התייחס  גם לסערת המכתב של נשיאת בית המשפט העליון לח”כ דוד אמסלם, “לא כולם צריכים לחשוב כמו נתניהו והוא לא צריך לחשוב כמו כולם בליכוד. עם האמירות של אמסלם על בתי המשפט אני לחלוטין מסכים – גם לי יש ביקורת קשה כלפי הרבה מגורמי אכיפת החוק בישראל”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות