‘אשכרה עבר צד על מלא’: הכתבה בעיתון שהרתיחה את יאיר נתניהו

כותרת מזלזלת שפורסמה הבוקר בעיתון 'ישראל היום' על הפגנת הימין בכיכר הבימה - הכעיסה מאוד את מעריציו של ראש הממשלה לשעבר • יאיר נתניהו: "לא לקחת יותר את העיתון ברכבת" • גולש: "האמת שחשבתי שזה זיוף, וזה בא מידיעות האחרונות"
אבי כץ
י"ז אדר א' התשפ"ב / 18.02.2022 11:54

כותרת שפורסמה הבוקר (שישי) בעיתון ‘ישראל היום’ על הפגנת הימין בכיכר הבימה בתל אביב – הכעיסה מאוד את מעריציו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו.

יוקר המחיה? כך את יכולה לייצר לעצמך עוד הכנסה יציבה ובטוחה

לחוץ להספיק סיגריה אחרונה לפני שבת? אלן קאר והשבת רגועה!

על רקע הדיווחים כי העיתון, שבעבר תמך בנתניהו, תפס כיוון חדש של תמיכה בנפתלי בנט, ועל רקע עזיבת בכירים ביומון, הופיעה היום הכותרת המזלזלת: “הקוסם הבטיח לשלוף שפן – אבל ברגע האמת לא הגיע”.

יאיר נתניהו, בנו של יו”ר האופזיציה צייץ בחשבון הטוויטר שלו: “אפילו בנוניתון לא כותבים כבר ככה. העיתון פח הזה אשכרה עבר צד על מלא. הדבר היחיד שחסר שם כרגע זה טור שבועי של בן כספית. שלדון מתהפך בקברו”.

בהמשך צייץ: “שיהיה להם בהצלחה עם פנייה לקהל של ה-4% בציבור של תומכי בנט. אם אתם לא נמנים במקרה על חברי ה-4% הללו, זה הזמן למחוק את האפליקציה של ישראל היום, להסיר עוקב או לייק מהטוויטר ופייסבוק, ולא לקחת יותר את העיתון ברכבת וכו׳”.

הוא הוסיף ותהה: “מה קהל היעד עכשיו של ישראל היום לאחר שהם נטשו את הימין והפכו לעיתון שמאל? הרי לשמאל יש כבר את ידיעות אחרונות והארץ, הם לא יעברו לישראל היום, גם אם הם ישימו כל יום מאמר על השער של יוסי ביילין ותמונה של בנט עם כתר”.

שלמה פילבר, בעל חברת הסקרים ‘דיירקט פולס’, צייץ: “מסכן בנט, עד שהוא הצליח להשתלט על ישראל היום, כל השמאל כבר עשה לעיתון הזה כאלו יחסי ציבור רעים במשך עשור – שאף אחד בשמאל כבר לא מאמין למה שכתוב שם”.

וגולש נוסף כתב: “האמת שחשבתי שזה זיוף, וזה בא מידיעות האחרונות. אבל אפשר להכריז בקול ברור מהפכה בעיתון ישראל היום!”

ישראל כהן, עיתונאי ‘קול ברמה’, צייץ: “שנים השמאל מכר לנו שנתניהו הוא הבוס של ‘ישראל היום‘ ושהעיתון הזה נשלט על ידו במאה אחוז. לאחרונה מתברר שלא מיניה ולא מקצתיה, אולי עוד הנחות עבודה של השמאל לגבי נתניהו היו דימיון פורה?”

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יאירוש חשוב שתזכור שישראל היום ייסגר - זה באשמת השמאל.
    19/02/2022 16:29
    אלי
  1. תכין את טופז ואת חוות הבוטים באינדונזיה למבצע
    המסר העיקרי – סותמים לנו את הפה

  2. יאיר נתניהו מתלונן
    22/02/2022 14:39
    הרצל
  3. הוא עדיין לא הפנים שאיננו יורש העצר אלא סתם בטלן…