איך לקוחות של חברות אשראי יוצרים קשר עם מערך השירות של החברה?

חייבים ליצור ליצור קשר דחוף עם חברות האשראי? אתר האינטרנט 'שירות בקליק' מנגיש ללקוחות והצרכנים של החברות את הדרכים והערוצים הנוחים ביותר ליצור קשר עם החברות • איך זה נעשה?
תוכן שיווקי
ט"ו אדר א' התשפ"ב / 16.02.2022 15:31

חברות אשראי הן חברות עסקיות שמציעות שלל שירותים עבור הלקוחות שלהן, אך בניגוד לחברות אחרות – כאן מדובר במוצרים שחלקם רגישים וצריכים התייחסות נאותה ורגישה.

כרטיסי האשראי אמנם מצויים בכיס ובארנק של כל אדם וגם של נערות ונערים, אך כמובן שעצם השימוש בהם עלול במקרים מסוימים להיות בסכנה.

על כרטיסי האשראי חשוב לשמור היטב על מנת שלא תתבצע גניבה או רכישה בכספים של לקוח. מסיבות אלה חשוב להכיר את הדרכים הנכונות והמתאימות ביותר ליצור קשר עם חברות האשראי.

זה בדיוק מה שמנסה לעשות אתר האינטרנט שירות בקליק – להנגיש ללקוחות והצרכנים של החברות את הדרכים והערוצים הנוחים ביותר ליצור קשר עם החברות.

איך זה נעשה? בסדר מופתי וחלוקה הגיונית לקטגוריות עסקיות.

ליצור קשר עם חברת האשראי – ומהר

אין זה נעים להזדקק בדחיפות לשירותים של חברת האשראי ולא לדעת מה לעשות. מדובר במצב מלחיץ מאד ולא הרבה אנשים מסוגלים להתמודד עם סיטואציה כזאת. הם רוצים ליצור קשר ולקבל מענה מהיר, שלא לומר מיידי לעניין שעומד על הפרק.

שירות לקוחות max למשל צריך לאפשר מתן מענה מסביב לשעון, בכל שעה ביממה על מנת שהלקוחות יוכלו לבצע פעולות חשובות בכרטיסי האשראי שלהם, לרבות חסימה או ביטול הכרטיס במקרה של גניבה או אובדן, חלילה. מרוב לחץ על כך שייתכן ויש מי שמנסה לגנוב מהם כסף דרך כרטיס האשראי הלקוחות עלולים לאבד עשתונות והם פשוט לא יידעו מה לעשות.

ברגע שייכנסו לאתר של השירות בקליק – הם ימצאו קטגוריה ברורה ונוחה של חברות אשראי וימצאו את העמוד שמוקדש לערוצי יצירת הקשר עם max. כך הם יוכלו להגיע למענה של נציג אנושי הרבה יותר מהר משהיו מוצאים בכל דרך אחרת וללא ספק השקט הנפשי יחזור אליהם מהר מאד.

כשרשת האינטרנט מתגייסת לטובת הלקוחות

אין ספק שאם כבר רשת האינטרנט מהווה חלק בלתי נפרד ממתן שירות הלקוחות ואלה יודעים שיש להם שלל דרכים לפנות ולקבל מענה – אין סיבה שלא לקחת את זה צעד אחד קדימה ולהקל אפילו יותר על מי שמנסה ליצור קשר עם חברה זו או אחרת שממנה הוא קונה, שוכר או מקבל שירותים שונים. אין סיבה שייקח ללקוח הרבה זמן לקבל תשובה או מידע מהותי ובאתר השירות בקליק הבינו את הצורך של ממציאת ערוץ יצירת הקשר הכי טוב בצורה המהירה ביותר, בעיקר אם מדובר בעניין דחוף שקשור בכרטיס אשראי.

עם הזמן ייתכן ועוד חברות מתחומים נוספים יגיעו לאתר השירות וגם הלקוחות שלהן ייהנו ממציאת ערוצי יצירת הקשר במהירות וביעילות כפי שעד כה ייתכן והם לא היו רגילים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות