שיקלי לח”כית: נשבע שאת וחברייך תומכי הטרור לא תהיו פה! • צפו

חברי הכנסת שיקלי ותומא סלימאן התעמתו בדיון בוועדת החוקה: "תומכת חמאס וחיזבאללה לא אמורה להיות בכנסת" • הח"כית הערבייה: "אתה תומך טרור מתנחלים!" • שיקלי לח"כ גבי לסקי ממרצ שהכפישה את מפעל ההתיישבות: "מסיתה נגד ציבור שלם, זו הסתה פרועה. קשקוש בלבוש"
חרדים 10
ט"ו אדר א' התשפ"ב / 16.02.2022 12:25

בוועדת החוקה של הכנסת התקיים היום (רביעי) דיון על אכיפת החוק כלפי אזרחים ישראלים ביו”ש.  במהלך הדיון התרחש עימות קולני בין ח”כ עמיחי שיקלי לח”כ עאידה תומא סלימאן מהרשימה המשותפת.

יוקר המחיה? כך את יכולה לייצר לעצמך עוד הכנסה יציבה ובטוחה

שיקלי סירב לקרוא לה חברת כנסת ואמר: “תומכת חמאס וחיזבאללה לא אמורה להיות בכנסת”.

תומא סלימאן צעקה לעברו: “אתה תומך טרור מתנחלים!”

שיקלי: “נשבע שאת וחברייך תומכי הטרור לא תהיו פה”.

עוד קודם לכן הכפישה חברת הכנסת גבי לסקי ממרצ את מפעל ההתיישבות ביהודה ושומרון והאשימה את המתיישבים כולם ב”אלימות” כלפי פלסטינים.

לסקי אמרה: “נושא אלימות המתנחלים אינו קשור למיעוט קיצוני. יש פה אסטרטגיה כוללת של כל מפעל ההתנחלויות, האלימות היא חלק ממנה”.

ח”כ עמיחי שיקלי השיב ללסקי: “את מסיתה נגד ציבור שלם, זו הסתה פרועה. קשקוש בלבוש”.

שיקלי מחה על ניירות העמדה שקיבלו חברי הכנסת ואמר שהם הוכנו על ידי ארגוני ‘שוברים שתיקה’, ‘בצלם’, ‘שלום עכשיו’ ו’המכון הישראלי לדמוקרטיה’ –  “שמרגיש נוח ביניהם”.

לדברי שיקלי אלו ”אלה ארגונים עוינים שמשרתים תכלית אסטרטגית של האיחוד האירופי לבצע דה-לגיטימציה לנוכחות יהודית בשטחי יהודה ושומרון בירושלים. הבחירה לשתף פעולה עם הקמפיין הזה, שמטרתו להתיר את דמם של כל תושבי יהודה ושומרון”.

ח”כ מיכל רוזין ממרצ אמרה: ”אני יוצאת מהדיון. לא יכולה לשמוע את השטויות האלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות