מגל לגלג על ה”גורם המדיני”: “אנחנו עכשיו עם פרופ’ נפתלי לס” I האזינו

בן כספית וינון מגל פתחו את תכניתם ב-103 בהתייחסות לנתוני הקורונה במדינת ישראל - ומגל תקף את נפתלי בנט שאמר אתמול כי "הרבה מהמתים נפטרו עם קורונה ולא מקורונה" •מגל: "עוד ספין שמעיד על אובדן דרך, כישלון ובריחה מאחריות, עצוב מאוד"
חרדים 10
ט"ו אדר א' התשפ"ב / 16.02.2022 11:40

בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (רביעי) את תכניתם ב-103FM בהתייחסות לפרסומים לפיהם “גורם מדיני” טען, כי הרבה מהמתים נפטרו עם קורונה ולא מקורונה.

יוקר המחיה? כך את יכולה לייצר לעצמך עוד הכנסה יציבה ובטוחה

“עוד ספין שמעיד על אובדן דרך, כישלון ובריחה מאחריות, עצוב מאוד”, תקף ינון. “אנחנו עכשיו עם פרופ’ נפתלי לס שמתחיל עם ‘אנשים לא מתים מקורונה, אנשים מתים עם קורונה’, ולא צריך לספור אחרי שאמרו לי היו 400 מתים בשבוע האחרון, אז בעצם זה לא 400, זה פחות. כל מיני קשקושים.

“ד”ר מאיר פרייס צייץ אתמול: ‘הכרתי לצערי עשרות נפטרים מקורונה, אף אחד לא נפטר עם קורונה. נכון שרובם היו מבוגרים, לחלקם היה סרטן או מחלות אחרות. הקורונה קיצרה את חייהם וגרמה להם לסבל נוראי'”.

כספית הגיב לדבריו: “הוא אומר בדיוק מה שאומרים הפרופסורים והרופאים הכי בכירים – האומיקרון שונה, המתים, חלק מהם, מתים עם קורונה ולא בגלל הקורונה וזה נכון ומדויק. אם זה קובע משהו במלחמת המספרים המטופשת הזו זו תמותה עודפת, והיא כמעט לא קיימת עכשיו. בסופו של דבר העולם כולו נוהג כמו ישראל, ממשיכים כרגיל ונותנים לאנשים חבילת הגנה מושלמת”.

מגל זעם נוכח התעלמותו של חברו מהנתונים שהציג על ההבדל בתמותה במהלך שלטונו של ביבי לעומת שלטונו של בנט – ותקף: “הבנתי, לא מתייחסים לנתונים? אנחנו בהנדסת תודעה. הנתונים לא רלוונטיים. בסדר, בוא נתקדם”.

בן השיב: “הם היו רלוונטים אם היית מבין מה אמרתי על התמותה העודפת ועל כך שקורונה היא לא סיבת המוות הראשית של חלק גדול מהנפטרים, אבל אני לא רוצה לחזור גם היום על עצמי 700 פעם”.

השיטה שסחפה להפסקת עישון מגיעה למגזר החרדי. מה הקסם?

בהמשך, סיפר כספית כי ביקר במסעדה עם חברים אתמול.

מגל השיב: “קשה במעמדכם שם בישראל השנייה, כל הזמן המסעדות, אתה מבין? כל חיי העושר והפאר. קשה”.

כספית הגיב: “הקנאה מדברת מגרונו וכן אני מעריך שאני יוצא בערך פעם בשבוע לפעמים פחות למסעדות ויושב עם חבריי הטובים ואוכל מה שביבי אוהב לאכול כי אני סומך על השיפוט שלו ומרכל ובוא נאמר שגם השם שלך עולה במפגשים האלה”.

כספית הדגיש כי שמו של מגל עלה יותר מפעם אחת – “ואנשים מגיבים בחיוב. כולם מאוחדים בדעה שחוש ההומור שלך זה נכס והחיבור פה יוצר דברים ממכרים ורק חבל שכל זה הוא על הבריאות שלי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות