מחטף לילי: גררו את רכבו השרוף של טל יושובייב – ללא הסכמתו

משטרת ירושלים גררה את רכבו השרוף של טל יושובייב, שהוצת לפני כשבועיים בידי מחבלים ליד ביתו בשכונת שמעון הצדיק - ללא ידיעתו ובלי הסכמתו • מחר אמור היה להגיע שמאי רכב על מנת לבדוק את האוטו • שוטרת: "ההנחיה שניתנה לי - אין להכניס לפה יהודים"
חיים טוויל
ט"ו אדר א' התשפ"ב / 16.02.2022 00:21

משטרת ירושלים מתעללת בטל יושובייב, תושב שכונת שמעון הצדיק? לאחר שמוקדם יותר הערב (שלישי) אמרה שוטרת מג”ב ליושובייב שביקש להיכנס לביתו עם חבריו, כי “ההנחיה היא שאסור להכניס יהודים” – הלילה ביצעה משטרת ירושלים מחטף בחסות החשכה,  כאשר גררה את רכבו השרוף של יושובייב, שהוצת לפני כשבועיים בידי מחבלים.

רוצה להיות ממונה על מועצה דתית? זו הדרך שמובילה לתפקיד הנחשק

ההורים בודקים, הילדים הולכים ללמוד • איך המתווה החדש עובד?

בחודשים האחרונים הוצתו לא פחות מ-9 רכביו של יושבייב, כאשר האחרון עדיין נותר חונה מחוץ לביתו. הגרירה בוצעה מבלי שיושובייב עודכן על כך, ומבלי שנתן את הסכמתו.

מחר אמור היה להגיע שמאי רכב על מנת לבדוק את האוטו.

טל יושובייב אמר: “זו פשוט גניבה. אין מילה אחרת. המשטרה רוצה להעלים ראיה מרכזית לכישלון הטוטאלי שלה להגן על חיי מפני הערבים שמנסים לרצוח אותי ולשרוף לי רכוש, ולכן היא מפנה את מכאן את הרכב – בצורה בלתי חוקית בעליל”.

הוא הוסיף: “ידע כל אזרח בישראל שרכושו הפקר, אם משטרת ישראל בוחרת בכך, וידע כל אזרח כי מי ששופך שמן למדורה ומבעיר את השטח יותר מכולם – זו משטרת ישראל”.

היום דיווח לירן תמרי ב-mynet ירושלים, כי פקחי עיריית ירושלים הגיעו לפני כיממה ורשמו הודעת קנס לשלד הרכב השרוף של יושבייב שהוצת, הדורשת מיושבייב לפנות את רכבו לאלתר.

על הודעת הקנס נכתב: ״שיטת המסירה: הוצמד לשמשת הרכב. תיאור העבירה: חיוב בעלים בסילוק גרוטאות״

בשיחה עם mynet  סיפר טל יושבייב: ״העירייה התקשרה וביקשה ממני לפנות בעצמי את הרכב השרוף. נראה שלמישהו מפריע שהרכב השרוף מוצב כאן״.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: ״מדובר בהודעת התראה לפינוי הרכב, לא בדו”ח. במקביל, בעל הרכב אותר, ובשיחה עימו, הבהיר כי הוא ממתין להנחיות מס רכוש. על כן, סוכם כי הרכב יפונה בתיאום עם בעל הרכב ורק לאחר הסדרת ענייניו עם רשויות המס״.

בתוך כך,  היום האריך בימ״ש השלום בירושלים את מעצרם של שני החשודים שנעצרו בחשד להצתת ביתו של יושובייב בליל שבת האחרון.

מעצרו של חשוד אחד הוארך ב-6 ימים, עד לתאריך 20.2.22, ומעצרו של החשוד השני הוארך ב-7 ימים, עד לתאריך 21.2.22.

מדובר בחקירה המנוהלת ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים יחד עם שירות הביטחון הכללי, במסגרתה נעצרו שני חשודים במעורבות במעשה החמור.

במהלך חיפוש שבוצע בביתו של אחד החשודים, נתפסו על ידי המשטרה כשמונה בקבוקי תבערה שלמים, כובע גרב וכפפות. החקירה נמשכת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות