הנציגה שפרצה בבכי: ‘זאת ממשלת הונאה, צריכים להתנצל בפני נתניהו’

צמרת אביבי דביר, נציגת מורי התל”ן-העשרה וחוגים שתמכה בממשלת השינוי - והיום פרצה בבכי בוועדת הכלכלה: "הממשלה הקודמת עשו הרבה לטובתנו, נתנו לנו חמצן, היום אנחנו מקבלים אפס" • "סער צריך לגשת לליברמן ולדפוק על השולחן, אבל הם דואגים רק לכסא"
אריה ריבקינד
ט"ו אדר א' התשפ"ב / 15.02.2022 23:14

צמרת אביבי דביר, נציגת מורי התל”ן-העשרה וחוגים, שעוררה היום (שלישי) סערה בוועדת הכלכלה, כאשר נשאה דברים בבכי, לאחר שסגן השר אביר קארה קרא לעברה שהיא “לא מייצגת אף אחד”.

יוקר המחיה? כך את יכולה לייצר לעצמך עוד הכנסה יציבה ובטוחה

אביבי פנתה לשר האוצר אביגדור ליברמן, שהשתתף בדיון, בדמעות והאשימה את סגן השר כי הוא לא מאפשר לה להגיע אליו. “אני רועדת מהבריונות, הוא מחסל חשבונות אישיים”, אמרה בבכי.

במהלך דבריה התחננה בבכי: “למה אנחנו צריכים להידפק על הדלת כמו עניים?! שילמנו מיסים כל החיים”.

פרצה בבכי מול ליברמן: “הבטיחו שינוי, איפה הוא? תפתח את הלב!” • צפו

בשיחה עם המגיש משה גלסנר, במהדורה המרכזית של תחנת הרדיו ‘קול ברמה’ – אמרה: “אין אלינו שום התייחסות בתוכנית הכלכלית. לא נותנים לחלק מנציגי העצמאים להשתתף בפגישות עם ראש הממשלה ושר האוצר. אביר קארה צריך להניח את המפתחות, הוא לא מייצג אותנו”.

אביבי, שבמהלך מערכת הבחירות התגייסה לטובת הקמפיין של מפלגת ‘תקווה חדשה’ – הוסיפה: “תמכתי בתקווה חדשה, תמכנו בהקמת הממשלה, טעינו. זאת ממשלת הונאה. הייתי מצפה מנציגי תקווה חדשה להילחם בשבילנו, סער צריך לגשת לליברמן ולדפוק על השולחן, לדרוש פיצויים לעצמאיים. אבל הם דואגים רק לכסא”.

היא המשיכה: “אנחנו צריכים להתנצל בפני נתניהו וישראל כ”ץ, אני אומרת מכאן תודה לממשלה הקודמת על ההתנהלות מולנו. אף אחד לא חף מאשמה, אבל הם עשו הרבה לטובתנו, נתנו לנו חמצן, היום אנחנו מקבלים אפס”.

עומדת ללדת? כל הטיפים שאת רוצה וצריכה – ויש גם מתנות

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    להתנצל בפני ביבי
    16/02/2022 19:51
    יהודי
  1. צודקת. הרבה צריכים להתנצל בפני ביבי וממשלתו. עכשו בבשלה כושלת מבינים מה הפסדנו

  2. אז תתנצלי בפני ביבי נתניהו , הרי הוא היה כליל השלמות........
    17/02/2022 11:01
    חקי חיון
  3. חקי חיון. במשך כ- 20 שנים בנימין נתניהו כשר אוצר וכראש ממשלה חתך בבשר החי ללא רחם ודאג לעצמו משפחתו אנשי שלומו סוביביו והעשירים האינטרסנטיים אשר תמכו וליוו אותו אולם באם בחורה זו חפצה להתנצל בפני בנימין נתניהו אז בבקשה שהיא תתנצל.

  4. תתנצלי בעצמך
    17/02/2022 16:33
    שירלי
  5. חחח איזה מטומטמת אם היה כל כך טוב למה השתתפת בהפגנות נגד הממשלה,מכאן ברור להבין שאת ממש פוסטמה חסרת דעה וחסרת עמוד שידרה .תתנצלי בפני ביבי.ותראי הם מחפשים עובדת לאחזקת הבית שמוכנה ללקק גם את הריצפה חחח

  6. דמעות תנין
    17/02/2022 16:37
    שרונה
  7. את שחקנית לא?כי עשית שם הצגה עלובה חסרת תוכן