נתניהו על ברדוגו: “היה כאן פיגוע, בואו ניקח להם את המאזינים!”

אחרי ההדחה של יעקב ברדוגו מגל"צ - נתניהו קורא לציבור שלא להאזין לגל"צ: "תקראו להחרים את התחנה. שמעתם פעם על חרם צרכנים? יודעים איזו עוצמה יש לדבר הזה? אז תדברו!" • "שלא יבלבלו את המוח. תיקחו את הצביעות, תקיאו ותוקיעו אותה"
חרדים 10
י"ג אדר א' התשפ"ב / 14.02.2022 19:35

יהודה שלזינגר, כתב ‘ישראל היום’, פרסם הערב (שני) הקלטה מהישיבה הסגורה של סיעת הליכוד, שבה נערך היום (שני) דיון קולני על הדחת הפרשן יעקב ברדוגו מגלי צה”ל.

נתון דרמטי: יכול להיות שאתה מפסיד מאות אלפי ש”ח ששייכים לך

למעשנים בלבד: ככה תוכלו לחסוך למעלה מ-8.500 שקלים בשנה

מנהיג המחנה הלאומי ח”כ בנימין נתניהו הגדיר את האירוע כ”פיגוע”, ואמר כי “המענה הכי גדול הוא להעביר מהם מאזינים”.

נתניהו אמר במהלך הישיבה: “יש בעיה במדינת ישראל, קשה לפתוח אמצעי שידור על מנת שיהיה איזון. בכלים ממשלתיים שהם מממונים על ידי הציבור, האיזון הזה חייב להיות. אנחנו צריכים לצאת נגד הדבר הזה. אין דבר כזה, אתה עושה טיהור”.

עוד אמר יו”ר האופוזיציה: “שלא יגידו לי שיש שם עיתונאים. איזה עיתונאים, רינו צרור… אין להם דעה פוליטית, רזי ברקאי. יש להם 99% דעה פוליטית – שמאל. הימני האחרון שנותר שם עם הכי הרבה האזנה, אותו מוציאים. שלא יבלבלו את המוח. תיקחו את הצביעות, תקיאו ותוקיעו אותה”.

נתניהו המשיך לתקוף את התחנה הצבאית, ואמר: “המענה הכי גדול הוא לא אם להתראיין או לא להתראיין בגל”צ, אנחנו לא צריכים את זה, זה להעביר מאזינים. היה כאן פיגוע. אני קורא למאזינים להקשיב לערוץ 14, לגלי ישראל, לברדוגו, לאילה חסון. בואו ניקח להם את המאזינים. תקראו להחרים את התחנה. שמעתם פעם על חרם צרכנים? יודעים איזו עוצמה יש לדבר הזה? אז תדברו! תגידו לעזוב את התחנה הזאת. הכוח בחיים הציבוריים הוא הכוח של הציבור”.

נתניהו קרא לחברי סיעתו להזכיר בראיונות את כמות המתים בגל הקורונה האחרון: “חצינו אתמול את 3,000 המתים, זו שערורייה, התקשורת מוחקת את זה. כשיש לכם הזדמנות, תביעו את זה, זה חשוב”.

בהמשך תיאר נתניהו מפגש שלו עם אישה מבוגרת, שלטענתו אמרה לו כי חברי הכנסת מהאופוזיציה לא מדברים מספיק נגד הממשלה.

הוא תיאר את דבריה ודפק על השולחן: “איפה חברי הכנסת שלכם? למה הם לא מדברים, למה כל אחד מהם לא מדבר?”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות