צלם החתונה משחזר: החתן התכוון להתיישב – ונפל חזק על הראש

מנדי שיף, צלם החתונה: "צפיתי בסרטונים. הרימו אותו על גבי שולחן. בהתחלה הוא עמד, אבל איך שהוא בא להתיישב - פשוט נפל חזק על הראש" • אבא של הכלה מייד רץ לעזרת נשים ואמר לה 'יהיה בסדר, יהיה בסדר'. גם היא לא הבינה מה קרה. חברות שלה ישר סובבו אותה, שלא תראה"
חרדים 10
י"ג אדר א' התשפ"ב / 14.02.2022 19:13

מנדי שיף, חסיד חב”ד שהיה צלם החתונה שבה נפל החתן מגובה שלושה מטרים ונפצע באורח קשה מאוד באולמי ‘האחוזה’ במודיעין, שיחזר הערב (שני) את השתלשלות האירועים.

למעשנים בלבד: ככה תוכלו לחסוך למעלה מ-8.500 שקלים בשנה

בריאיון לתוכנית ‘ערב ערב’ בכאן 11, אמר שיף: “ראיתי את הסרטונים. הרימו את החתן על שולחן. בהתחלה הוא עמד. נראה שהוא התחיל לאבד את שיווי המשקל, ואיך שהוא התכוון להתיישב – הוא פשוט נפל מאוד חזק על הראש”.

שיף סיפר כי תחילה הנוכחים התקשו להבין מה התרחש: “לא הבנו מה קורה. הזמר ישר קלט את זה והפסיק את המוזיקה. אבא של הכלה מייד רץ לעזרת נשים ואמר לה ‘יהיה בסדר, יהיה בסדר’. גם היא לא הבינה מה קרה. חברות שלה ישר סובבו אותה, שלא תראה”.

שיף ציין כי מדובר במנהג נפוץ בחתונות, וכי בחתונה שבה יעבוד הערב ידאג להגיד לחברים של החתן והכלה שלא יעשו זאת: “צריך לעשות כל מה שאפשר כדי שהסיפור הזה ייפסק”.

יוקר המחיה? כך את יכולה לייצר לעצמך עוד הכנסה יציבה ובטוחה

מוקדם יותר סיפר הרב יהודה מייזליק, הרב בחתונה – לכאן חדשות: “הייתה שמחה גדולה, הם חיכו הרבה זמן להתחתן. אשתו ליוותה אותו לבית החולים כשהיא עדיין בשמלת כלה”.

הרב הוסיף: “באמצע החתונה לקחו שולחן, העלו את החתן עליו ומאיזושהי סיבה הוא נפל אחורה על הרצפה. החתונה הייתה גדולה ושמחה ונגמרה בצער. צריך להפסיק עם המנהג המסוכן הזה להרים לגובה בחתונות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות