בנט מצא אשם: בן גביר פרובוקטור • סמוטריץ’: “בנט מסוכן לישראל”

אחרי שערבים שרפו בית ורכבים - בנט האשים את בן גביר במהומות בשמעון הצדיק: "לא זקוקים לפרובוקטורים שיבואו כדי להדליק את האזור" • יו"ר הציונות הדתית: "בנט מאמץ על מלא את האסטרטגיה והטרמינולוגיה של השמאל. הערבים רוצחים אותנו אבל אנחנו אשמים"
אריה ריבקינד
י"ג אדר א' התשפ"ב / 14.02.2022 18:20

נפתלי בנט המריא אחר הצהריים (שני) לביקור ראשון של ראש ממשלה ישראלי בממלכת בחריין.

למעשנים בלבד: ככה תוכלו לחסוך למעלה מ-8.500 שקלים בשנה

לפני המראתו אמר בנט לכתבים: “אני הולך לפגוש את המלך, את יורש העצר, בשורה של פגישות שהמטרה שלהם היא לצקת תוכן ואנרגיה לשתי המדינות. בתקופה הסוערת הזו חשוב שדווקא באזור שלנו יצא מסר של שיתוף פעולה ורצון טוב ועמידה משותפת מול איומים”.

בנט התייחס למהומות בשכונת שמעון הצדיק ומתח ביקורת על חבר הכנסת איתמר בן גביר שהעביר את לשכתו לשכונה הירושלמית: “המצב של הצתות בתים יהודים בעיר הבירה של ישראל הוא דבר שלא מתקבל על הדעת. משטרת ישראל מגבירה את רמת האבטחה והיא תדאג לאבטח את כלל תושבי העיר.

“אבל אנחנו לא זקוקים לפרובוקטורים שיבואו כדי להדליק את האזור רק למטרות פוליטית. אנחנו לא צריכים את עופר כסיף או בן גביר כדי שינהלו את ירושלים. זה התפקיד של ממשלת ישראל ולא אף אחד אחר”.

יו”ר הציונות הדתית ח”כ בצלאל סמוטריץ’ הגיב: “בנט מאמץ על מלא את האסטרטגיה והטרמינולוגיה של השמאל. הערבים רוצחים אותנו אבל אנחנו אשמים. תראו כמה רחוק יכול ללכת מי שהיה בעברו איש ימין בשל תאוות כבוד ושררה וכמה צדקו חז”ל כשלימדו אותנו שהקנאה והתאווה והכבוד מוציאים את האדם מן העולם. בנט בגרסה החדשה שלו מסוכן למדינת ישראל”.

רוצה להיות ממונה על מועצה דתית? זו הדרך שמובילה לתפקיד הנחשק

ההורים בודקים, הילדים הולכים ללמוד • איך המתווה החדש עובד?

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות