מטופלים בטיפול ביולוגי? בואו לקבל טיפול מומחים ו-6,800 ש”ח בחודש!

המטופלים בטיפול ביולוגי ונוטלים את התרופות דלהלן: יומירה, רמיקייד, אימוראן, אנברל ומבטרה ועוד, אינם מודעים לכך שבסיוע המקצועי והליווי המיוחד של מומחי חברת 'שלכם', גם הם יכולים להשיג קצבה חודשית של 6,800 שקלים המועברים לחשבונם מידי חודש
חרדים 10 • אינפורמטיבי
י"ג אדר א' התשפ"ב / 14.02.2022 10:47

הביקור אצל הרופא היה מהיר ואישש את חששותיו  של יהודה: ‘הינך סובל מקרוהן במצב מתקדם, ואנו נתחיל במיידי בטיפול ביולוגי, רפואה שלימה’.

הרופא הסביר לו על תופעת הטיפול הביולוגי התופסת תאוצה בעולם הטיפול הקונבנציונלי, ומשאירה אבק במקרים רבים לתרופות שפחות פועלות לעומת הטיפול הביולוגי.

הטיפול הביולוגי הינו למעשה התקפת המולקולות הפגועות שבתאים החולים בגוף האדם ל”ע. התרופות הביולוגיות הינן חומרים הנמצאים בגוף האדם באופן טבעי, המביאים בהתגברותם הרס לתאים הפגועים לדוגמא לחולים במחלת הסרטן. הטיפול הזה הוכיח כבר שבכוחו להעלים אף לחלוטין את התפשטות המחלה או להקטין אותה ממש.

בכל המחלות האיטואימוניות כמו קרוהן, קוליטיס ואף דלקות מפרקים, בהן המערכת החיסונית של הגוף תוקפת אותו עצמו, הגם שהמחלה בעיקרון אינה ניתנת לריפוי – באמצעות הטיפולים הביולוגיים השונים עולם הרפואה נוטה לתפיסה כי ניתן לרפא אדם ממחלות אלו ולכל הפחות להקל עליו מאד את הסבל.

בעוד שעולם הטיפול הביולוגי פתח נדבך וצוהר אמיתיים להתמודדות עם המחלות, בכל הנוגע למימוש הזכויות הרפואיות ולהשגת הקצבאות מהביטוח הלאומי, הדברים שונים לגמרי.

המטופלים בטיפול ביולוגי ונוטלים את התרופות דלהלן: יומירה, רמיקייד, אימוראן, אנברל ומבטרה ועוד, אינם מודעים בכלל לכך שבסיוע המקצועי והליווי הספציפי המיוחד של מומחי חברת שלכם, גם הם יכולים להצליח בתביעת הביטוח הלאומי ולהשיג קצבה חודשית גבוהה של 6,800 שקלים המועברים לחשבונם מידי חודש.

רוצים גם אתם להצטרף למי שכבר מקבלים? לחצו כאן

שרה מפתח תקוה לקתה בקרוהן בגיל 35. הרופאים המליצו לה על טיפול ביולוגי. היא שמעה לרופאים אבל כשהגיעה לביטוח הלאומי לבקשת קצבת נכות היא נתקלה בחומות של בירוקרטיות מתישות, כשלאחר כל הדרך הארוכה היא גם קיבלה את התשובה המתסכלת שהיא איננה זכאית לקצבה!

שרה פנתה למומחי חברת ‘שלכם’ שהכווינו אותה וליוו אותה בהגשה המקצועית והמדוייקת של התיק, כשלאחר שבועות ספורים שרה החלה לקבל לחשבון הבנק את הקצבה הגבוהה והמיוחלת, המקילה עליה מקשיי המחלה ברכישת התרופות ומזון.

בחברת שלכם ממליצים לכל המטופלים ביולוגית, פשוט להרים טלפון עכשיו לחברה ולהשיג בכבוד את מה שמגיע לכם. אל תתפשרו, תתקשרו:03-800-2000

רוצים גם אתם להצטרף למי שכבר מקבלים? לחצו כאן

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות