הנדל על האיומים: זה לא חרדים, יש קיצוניים שמאוהבים בקרטל שלהם

לאחר ששב"כ החליט להצמיד לו אבטחה: "זה כנראה חלק מלהיות מקבל החלטות, ויש החלטות שאנשים לא אוהבים" • הדגיש שהרפורמה בקווים הכשרים תימשך: "לא יכול להיות שיש כמה עסקנים ששולטים על שוק שלם, הם לוקחים פרוטקשן אלפי שקלים מחנויות כל חודש"
חרדים 10
י"ב אדר א' התשפ"ב / 13.02.2022 19:55

שר התקשורת יועז הנדל הגיב הערב (ראשון) ב’שש עם’ בחדשות 12 על החלטת השב”כ מאתמול להעלות את רמת האבטחה עליו ל-7\24 – בעקבות האיומים נגדו על רקע קידום הרפורמה בטלפונים הכשרים.

נתון דרמטי: יכול להיות שאתה מפסיד מאות אלפי ש”ח ששייכים לך

הנדל אמר: “לא מתעסק עם איומים. זו החלטה של השב”כ. חלק מהאיומים קיבלו גם בסביבתי וגם אחרים. זה קצת מקשה על החיים, אבל זה חלק כנראה מלהיות מקבל החלטות, ויש החלטות שאנשים לא אוהבים”.

הוא הוסיף: “אני ודאי לא חושב שזו החברה החרדית, יש קיצוניים שמאוהבים במונופול שלהם ובקרטל שלהם, אני צריך לעשות מה שנכון”.

כשנשאל אם הוא חושש לחייו –  אמר: “לא. אני דואג למדינת ישראל ואני מתנגד נחרצות לאוטונומיות במדינת ישראל, לא במגזר הערבי, בנגב ובגליל וגם לא בחברה החרדית ולא בשום מקום אחר. לכן, איפה שיש קרטל, אין תחרות, ויש אוטונומיות – אנחנו צריכים להיכנס. גם אם זה אומר שאני צריך לחיות את חיי בפחות נוחות עם מאבטחים”.

השר הדגיש, כי האיומים לא יפריעו להמשך קידום הרפורמה. “אני ממשיך עם הרפורמה. זה חשוב לחברה החרדית ולמדינת ישראל. לא יכול להיות שיש כמה עסקנים ששולטים על שוק שלם, הם קובעים מי מייבא ומי מוכר, הם לוקחים פרוטקשן אלפי שקלים מחנויות כל חודש. זה לא קורה בשום מקום במגזר הכללי, וזה לא יקרה גם במגזר החרדי”.

רוצים גם אתם להצטרף לעשרות מיליוני האנשים שיצאו לחופשי מכלא העשן? לחצו כאן >>>>>>

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כל הכבוד
    13/02/2022 20:25
    ישראל יצחק
  1. אל תפחד תמשיך להלחם אבל אנא אנא רק בעסקנים שעושים קרטל לא בעצם האפשרות להחזיק טלפון כשר זה זכותינו וחובתינו
    הרבנים היום מבינים שהועדה צריכה ניעור ויהיו מוכנים לעשות שינוי