הפרשן יעקב ברדוגו חושף: זו היתה ההצעה המפתה שקיבלתי מבנט

הפרשן הפוליטי שהודח מגלי צה"ל העניק ריאיון סוער ל'חמש עם שרון גל' ותקף את בני גנץ ("פחדן פוליטי ששאף להיות הבעלים של גל"צ") איילת שקד ("יכולה להשאיר את דמעות התנין בצד. בעלת בריתו של גנץ"), ונותר מאוכזב משותפו להגשה ירון וילנסקי ("לא התקשר ולא שלח הודעה")
חרדים 10
י"ב אדר א' התשפ"ב / 13.02.2022 18:06

יעקב ברדוגו, הפרשן הפוליטי שהודח ביום חמישי מתפקיד המגיש של ‘יומן הערב בגל”צ והתפטר למחרת בבוקר בשידור חי – העניק הערב (ראשון) ראיון מיוחד ל’חמש עם שרון גל’ בערוץ 13.

עומדת ללדת? כל הטיפים שאת רוצה וצריכה – ויש גם מתנות

יוקר המחיה? כך את יכולה לייצר לעצמך עוד הכנסה יציבה ובטוחה

ברדוגו תקף את מפלגת כחול לבן והעומד בראשה, שר הביטחון בני גנץ, את שרת הפנים איילת שקד ואת נפתלי בנט

בתחילת דבריו, ברדוגו סימן מי עמד, לדבריו, מאחורי הדחתו: “בראש ובראשונה זה גנץ, פחדן פוליטי, בן אדם שכבר שנים מנסה להשתלט על תחנה ציבורית ולהיות הבעלים שלה. עכשיו הוא הצליח באמצעות הפקידה שלו גלית אלטשטיין, שלא שירתה יום אחד בחייה בצה”ל. אני לא פובליציסט, אני פרשן פוליטי, גל”צ היום היא תחנה של כחול ולבן ושל הממשלה”.

לאחר מכן, תקף את שרת הפנים איילת שקד וטען: “היא יכולה להשאיר את דמעות התנין שלה בצד. אני יודע על מקרים שהיא ניסתה להצר את צעדיי, היא בעלת בריתו של גנץ”.

הוא סיפר כי דווקא שותפו להגשת התכנית, ירון וילנסקי, איכזב אותו. “זה הדבר שהכי ציער אותי. הוא לא התקשר ואפילו לא שלח הודעה. אבל לי לא יסתמו את הפה, זו רק תחילתו של המאבק”.

ברדוגו הוסיף כי הוא מאמין שסתימת הפיות לא תיעצר בו, ותעבור כעת לעיתונאים אחרים אשר מזוהים עם הימין. “רק הציבור הישראלי ישנה את העניין הזה. אני חושב שהוא מתחיל להבין טוב”.

כשנשאל האם יכנס לעולם הפוליטי, חשף: “בנט הציע לי להיות מקום שלישי פעמיים. הפוליטיקה לא הייתה התחום שמעניין אותי, היא לא התחום שלי. בבחירות האחרונות בנט הציע לי מקום שלישי במקום דוידי, ממש במשרד שאני יושב בו עכשיו”.

הוא הוסיף: “הפוליטיקה לא מעניינת אותי לחלוטין. בנט הוא לא העניין אבל לא היה יחיד, גם בסיבובים קודמים מפלגות מרכז נתנו הצעות. בנט הציע לי במועד א’ ובמועד ד’. הסירוב היה בוטה וגס, לא כלפיו אלא כלפי  הרעיון. אני מסביר, לפוליטיקה בדרך כלל לא אומרים לא אף פעם, אבל זה לא בדרייב שלי. יש אירוע גדול ואני חושב שאמשיך להיות פה למאות אלפים, אני חושב אפילו יותר”.

רוצים גם אתם להצטרף לעשרות מיליוני האנשים שיצאו לחופשי מכלא העשן? לחצו כאן >>>>>>

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות