נבדקו 1,500 טלפונים I הפרקליטות: ‘אין חריגות בחקירת תיקי נתניהו’

צוות הבדיקה של הפרקליטות מצא: לא נערכו האזנות סתר או חדירות לטלפונים של מעורבים בתיקי ללא צו שיפוטי • לטענת הפרקליטות, לא נמצאים חומרי חקירה נוספים בתיק • הפרקליטות מבקשת ארכה עד ליום רביעי
חיים טוויל
י"ב אדר א' התשפ"ב / 13.02.2022 14:37

פרקליטות המדינה הודיעה בצהריים (ראשון) לבית המשפט המחוזי בירושלים, כי לפי הבדיקות שביצעה המשטרה לבקשת הפרקליטות, לא בוצעה החדרת תוכנת ריגול או פעולות כלשהן למי שלא הוצא נגדו צו בעת חקירת תיקי נתניהו.

נתון דרמטי: יכול להיות שאתה מפסיד מאות אלפי ש”ח ששייכים לך

“הבדיקות העלו כי לא בוצעו פעולות לגבי גורמים שלא הוצא צו בעניינם, וכן כי לא קיימים חומרי חקירה נוספים בתיק”, נכתב בתשובת הפרקליטות לבית המשפט.

לגבי מי שהוצא בעניינו צו – שלמה פילבר, ניר חפץ, בני הזוג אלוביץ’ ועוד, הפרקליטות מבקשת ארכה לתשובה עד יום רביעי בשעה 16:00.

לפי דיווח בחדשות 13, פרקליטות המדינה צפויה להודות כי היה שימוש לא חוקי בתוכנת הריגול נגד מנכ”ל משרד התקשורת לשעבר ועד המדינה שלמה פילבר, בכך שהמשטרה הרחיבה את הצו שאיפשר את הפריצה – אך שאבה חומרים אסורים.

בפרקליטות טוענים, כי החומר האסור שנשאב בפריצה – לא הועבר לחוקרים.

עוד עולה מהמסקנות, כי המשטרה ניסתה ללא הצלחה להדביק תוכנת רוגלה גם למעורב נוסף בתיק 4000, ולאשתו של בעל השליטה בקבוצת בזק, איריס אלוביץ’, שגם היא נאשמת בתיק.

בפרקליטות בחנו האם הוצא צו מתאים למספרי הטלפון של המעורבים והאם הוצאו או התבקשו צווי האזנה נוספים. הבדיקות נעשו גם בנוגע לפעילות האזנת סתר רגילה וגם להאזנה בטכנולוגיות ריגול.

בסך הכול בדקו בפרקליטות כ-1,500 מספרי טלפון שונים.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט הארכה נוספת עד ליום רביעי על מנת לסיים את הבדיקה.

בנוסף לבדיקת הפרקליטות, בדיקתה של המשנה ליועצת המשפטית לממשלה, עמית מררי, עדיין מתנהלת ומסקנותיה צפויות להתפרסם בהמשך השבוע.

רוצים גם אתם להצטרף לעשרות מיליוני האנשים שיצאו לחופשי מכלא העשן? לחצו כאן >>>>>>

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות