‘ברדוגו השתלח בי הכי הרבה’: זו הסיבה ששקד יוצאת להגנת המודח

שרת הפנים על ההדחה בגלי צה"ל: "אם יש עיתונאים כמו רינו צרור והדס שטייף יכולים להיות עיתונאים כמו ברדוגו" • עמית סגל: "איפה כל הדינה זילבריות? איפה התנועה לאיכות השלטון? הכול כשר כדי להדיח את ברדוגו?"
חרדים 10
י"א אדר א' התשפ"ב / 12.02.2022 20:15

שרת הפנים איילת שקד הגיבה הערב (מוצאי שבת) על הדחתו של הפרשן יעקב ברדוגו מתחנת הרדיו גלי צה”ל.

נתון דרמטי: יכול להיות שאתה מפסיד מאות אלפי ש”ח ששייכים לך

בראיון לחדשות 12 אמרה שקד: “אין פוליטיקאי שברדוגו השתלח בו יותר משהשתלח בי בחודשים האחרונים, אבל יחד עם זאת במדינה דמוקרטית חופש הביטוי לא מוגבל למה שאיילת שקד רוצה לשמוע”.

היא הוסיפה: “אם יש עיתונאים כמו רינו צרור והדס שטייף יכולים להיות עיתונאים כמו ברדוגו”.

גם פרשני ‘אולפן שישי’, קיימו אמש דיון על הדחתו של הפרשן הפוליטי מהתחנה הצבאית.

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, אמר בדיון:  “אני לא חושב שכדאי לדבר על ברדוגו, אלא על ההתערבות הפוליטית הגסה. בגוף שידור ציבורי, השר הממונה עליו, שרואה עצמו ראש הממשלה לעתיד, ממנה מנכ”ל מטעמו ומחליט לאיים בסגירה – ואז באורח פלא קורים כל כמה שבועות הדברים שרצה וחרב הסגירה יורדת. איפה כל הדינה זילבריות? איפה התנועה לאיכות השלטון?.

“הכול כשר כדי להדיח את ברדוגו? הימין יחזור לשלטון מתישהו ואז השר הממונה יכול להיות אמסלם – מה יגידו אלה ששותקים עכשיו כשיעשו את זה למישהו אחר? מפקדת גל”צ מתנהלת כמו פוליטרוקית. אחרי הדחת ראש מחלקת החדשות הימני ושבוע אחרי הדחת המגיש המתנחל, זה נראה כמו טיהור פוליטי”.

מחכה כל שבת לסיגריה של מוצ”ש? אלן קאר והשבוע רגוע • איך? כנס

העיתונאי ירון אברהם אמר: “גל”צ צריכה להחליט. אם הבעיה עם ברדוגו היא הסגנון שלו, זכותה של מפקדת גל”צ להגיד לו שהיא לא רוצה אותו. לא חושב שאדם שמשתלח היה נשאר במקום העבודה שלו. איך אני יודע שזה לא הסיפור? כי היא אמרה לו להישאר בשמונה בבוקר ולא בחמש.

“לדעתי ההדחה שלו גרועה כי נעשית בידי מפקדת זמנית. ממשלה בממשלת מעבר מוגבלת כמעט בכל החלטה על ידי היועמ”ש כי היא זמנית. אולי כאן המפקדת היא לא כל כך זמנית. שמעתי את ההבחנה בין דיווח לבין פובליציסטיקה – הכול מעורבב, אף אחד מאיתנו לא מפריד את זה”.

קרן מרציאנו הגיבה: “ברדוגו אמר שגנץ הפך לעורך הראשי של גל”צ, מסכימה איתו. גנץ הפך את גל”צ למגרש הפוליטי שלו, היום זה גנץ ומחר זה אמסלם ותהיה לו כל הלגיטימציה לעשות את זה. כבוגרת התחנה אני אומרת בכאב שאולי הגיע הזמן לסגור אותה, אם היא מגרש משחקים כל כך בוטה והפוליטיקאים מגבירים את ההתערבות הבוטה”.

בועז ביסמוט אמר בדיון: “אני עוזב את ברדוגו ומתייחס לקהל שמקשיב לו, יותר מ-300 אלף מאזינים, זה המון. להשתיק אותו זה בלתי נסבל”.

רוצים גם אתם להצטרף לעשרות מיליוני האנשים שיצאו לחופשי מכלא העשן? לחצו כאן >>>>>>

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות