יורד מהאוויר: יעקב ברדוגו הודח מהתוכנית המואזנת ביותר בגל”צ

התחנה הצבאית הודיעה כי התוכנית 'וילנסקי את ברדוגו' תבוטל - וכי במתכונת החדשה ברדוגו לא ייקח חלק • ימשיך להגיש את התכנית "מחשבות בע"מ" ו"כמו כן הוצעה לו האפשרות להשתלב ברצועה פובליציסטית נוספת" • נתניהו: סותמים את הפה לימני האחרון בגל"צ • לוין: משטרת מחשבות
אבי כץ
ט' אדר א' התשפ"ב / 10.02.2022 15:06

מ”מ מפקדת גלי צה”ל, גלית אלטשטיין, החליטה להפסיק את תוכניתו היומית של יעקב ברדוגו המשודרת במהלך השבוע בשעה 17:00 אחר הצהריים.

נתון דרמטי: יכול להיות שאתה מפסיד מאות אלפי ש”ח ששייכים לך

למעשנים בלבד: ככה תוכלו לחסוך למעלה מ-8.500 שקלים בשנה

מדובר בתכנית המואזנת ביותר בתחנה הצבאית.

התוכנית ‘חמש בערב’ תעבור לפורמט של יומן חדשות לסיכום אירועי היום, בהובלת המגיש והעיתונאי ירון וילנסקי.

על פי ההודעה של גלי צה”ל, התכנית ‘וילנסקי את ברדוגו’ תבוטל בהתאם לקו העריכתי של מ”מ מפקדת גלי צה”ל, לייצר הפרדה ברורה בין חדשות לפובליציסטיקה, ובהתאם למדיניותה להרחיב משמעותית את הסיקור של כתבי מערכת החדשות של גלי צה”ל בנושאים אזרחיים, כלכליים, חברתיים, צבאיים וביטחוניים.

בין השעות 17:00 ל-18:00 ישודר יומן חדשות לסיכום אירועי היום, שבמסגרתו, תורחב משמעותית הבמה שתוענק לתוצרי מערכת החדשות של גלי צה”ל: חשיפות, דיווחים, סקירות ופרשנות של כתבי המערכת, תוך מתן בולטות לנושאים האמורים.

השדרן והפובליציסט יעקב ברדוגו ימשיך להגיש את התכנית ‘מחשבות בע”מ’. כמו כן הוצעה לו האפשרות להשתלב ברצועה פובליציסטית נוספת בגלי צה”ל. הפרשן קובי סודרי יוסיף להשתלב מעת לעת בתכניות שונות בגלי צה”ל.

הפרשן קובי סודרי יוסיף להשתלב בתוכניות השונות.

מ”מ מפקדת גלי צה”ל, גלית אלטשטיין: “בחודשים האחרונים עברה גלי צה”ל תחת פיקודי שינויים משמעותיים במטרה לאפשר למחלקת החדשות כר פעולה עיתונאי מקצועי וממלכתי, כיאה למערכת חדשות מובילה בשידור ציבורי.

“הפורמט של יומן חדשות הערב בהגשתו של ירון וילנסקי יעמיד במרכז את התוצר העיתונאי של כתבי מחלקת החדשות של גלי צה”ל, תוך מתן בולטות לסיקור חדשותי של נושאים חברתיים, אזרחיים, כלכליים, צבאיים ובטחוניים, והתפר שבינם לבין כלל החברה בישראל”.

מנהיג המחנה הלאומי בנימין נתניהו תקף את השינויים בתחנה הצבאית: ”ההדחה של יעקב ברדוגו היא שערורייה ועדות נוספת לרמיסת הדמוקרטיה וחופש הביטוי על ידי השמאל. מנסים לסתום את הפה לימני האחרון בגל”צ, ששידר את התוכנית המאוזנת ביותר ברדיו. לא ישתיקו את הימין ולא ישתיקו את ברדוגו”.

ח״כ יריב לוין: “משטרת המחשבות של השמאל לא יכולה לסבול את האמת שמשמיע יעקב ברדוגו בעוצמה גדולה. הדחתו מהגשת התוכנית המואזנת ביותר בגלי צהל היא סתימת הפה לא רק שלו אישית, אלא של מליוני אזרחים שקולם לא נשמע בתקשורת השמאל” .

ח”כ מירי רגב: “ציד המכשפות נמשך. אחרי שהאזינו לנו, השתיקו את השדרן המואזן ביותר ברדיו. ככה נראית פוליטיקה אחרת…”

יו”ר הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ: “‏אז גנץ ממנה מ”מ מפקדת ‘זמנית’ לגל”צ ללא מכרז, והיא נשארת ונשארת ונשארת, ו’מטהרת’ את התחנה משדרנים שלא באים מהשמאל הקיצוני. מה שווה תחנת רדיו צבאית אם לא שולטים בה. ו’שומרי הסף’?! הצחקתם אותם. מדובר הרי באנשים הנכונים מהמקומות הנכונים. מנהל תקין אומרים לכם”.

ח”כ אופיר סופר הגיב: “הדחת יעקב ברדוגו מגלי צה”ל היא חרפה. תחנה שממומנת מכספי האזרחים, מבצעת ניקוי פוליטי והולכת יד ביד עם רצונם של בכירי הממשלה שדעותיו של ברדוגו אינם כהשקפתם”.

רוצים גם אתם להצטרף לעשרות מיליוני האנשים שיצאו לחופשי מכלא העשן? לחצו כאן >>>>>>

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מרד צרכנים
    10/02/2022 19:24
    רוני
  1. פשוט מפסיקים להקשיב לגלי צהל. עברתי לגלי ישראל.