‘עסקן עלוב ומאופס’: עימות בין בן כספית לח”כ מש”ס

משה אבוטבול הסביר לבן כספית וינון מגל מדוע הוא חושב שהתוכנית לבלימת יוקר המחייה לא מהווה פתרון - ותקף: "ליברמן חייב לנקום בחרדים" • כספית התחמם ואמר לו מה הוא חושב עליו ועל הציבור החרדי: "החרדים התרגלו לא לעבוד ולהאשים את כל העולם בצרות שלהם. תצאו כבר לעבוד"
חרדים10
ט' אדר א' התשפ"ב / 10.02.2022 12:13

ראש הממשלה נפתלי בנט, שר האוצר אביגדור ליברמן ושרת הכלכלה אורנה ברביבאי הציגו אמש את התוכנית הכלכלית להורדת יוקר המחיה בישראל.

אל תחמיצו: בואו להכיר את פריצות דרך שמשנות את חייהם של אנשים

רוצה להיות ממונה על מועצה דתית? זו הדרך שמובילה לתפקיד הנחשק

בעוד בקואליציה הודו כי התוכנית “לא מספיק מגובשת”, חברי כנסת מהאופוזיציה תקפו אותה – בהם משה אבוטבול מש”ס.

אבוטבול הסביר היום (חמישי), בתוכניתם של בן כספית וינון מגל ב-103FM, מדוע הוא חושב שהתוכנית לא מהווה פתרון ותקף את שר האוצר.

בתגובה אמר לו בן כספית מה הוא חושב עליו ועל הציבור החרדי.

בפתח הריאיון אמר אבוטבול: “שר האוצר מנסה להסיט את האש ממגזר הקשישים והמגזרים השניים שסובלים. אני מבין שזה הפתרון של ליברמן עם השנאה שלו, לפי מה שהוא טוען אין ליבה, אין אוכל, תמותו ברעב. עזוב את החרדים, מה עם הכבישים? שם הוא נוקם בכולם. הכל בגללנו, אנחנו ממש מתנצלים, כי ליברמן חייב לנקום בחרדים, הוא עושה את זה דרכם.

“אני מבין שיותר נוח ‘הכה את החרדים והצל את הממשלה המקולקלת הזו’. במקום למצוא פתרונות ולמצוא דברים שיבססו את הציבור, לא נותנים להם שום דבר”.

הח”כ מש”ס המשיך: “אם לא היו עושים את כל הגזרות הכלכליות, לא היה צריך לבוא להתנצל עכשיו. כל מה שליברמן עושה זה מסיבה אחת – הוא צריך לממן את הנורווגיים וכל הבזבוזים שלו אז הוא נטפל לציבור, וחלק מהציבור זה הציבור החרדי.

“גם אצלנו עובדים, לא פחות מאשר אפילו אצל הערבים. גם בליבה שלנו מלמדים שמעשה אחשוורוש עושה עכשיו ליברמן. החרדים ימשיכו ללמוד תורה למרות הממשלה שנוהגת בהם בצורה מחפירה. העם לא טיפש. נוכיח לכולם שהגזרות יהיו לכולם כי זה מה שליברמן רוצה, תפסיקו לטייח ולשתף איתו פעולה”.

בתגובה ענה לו כספית: “רק במדינת ישראל החרדים התרגלו לא לעבוד ולהאשים את כל העולם בצרות שלהם. תקשיב לחרדי מברוקלין, הוא הרבה יותר חרדי ממך ומבחינתי גם יותר ציוני ופטריוט ממך. תצאו כבר לעבוד. נכון, העם לא טיפש ובגלל זה אתה יושב באופוזיציה יחד עם המשיח שלך נתניהו. בגלל שהעם לא טיפש אתה באופוזיציה, וגם זה שלקח אותך שם.

“אתה עסקן עלוב שרוצה שהציבור שלו ימשיך להיות בתוך הגטו ולהתפרנס מקצבאות. אתה לא ציוני, לא פטריוט ולא כלום, אתה רק יודע לצעוק ברדיו.

“נשמה שלי, אתה לא תחנך אותי”, המשיך כספית לתקוף: “אני למדתי ליבה ואני מפרנס את עצמי בכוחות עצמי ומשלם עשרות אלפי שקלים מיסים כדי שנוכל להחזיק את הישיבות שלך ושל צאן מרעתך. אף אחד מאיתנו לא רוצה שתפסיקו ללמוד, אלא שתהיו כמו החרדים של ברוקלין וכל המקומות בהם אף אחד לא ממן אותם על חשבון המדינה. עסקן עלוב ומאופס שכמוך”.

רוצים גם אתם להצטרף לעשרות מיליוני האנשים שיצאו לחופשי מכלא העשן? לחצו כאן >>>>>>

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הסיבה היחידה להשאיר את היצור הזה בתקשורת
    10/02/2022 12:28
    יהודה
  1. זה שהוא שק חבטות מעולה לינון מגל. כשלעצמו הוא פשוט בלתי נסבל. מעלה אנשים לשידור כביכול על תקן “מראיין” אך בפועל הוא משתלט על השיחה לא נותן להם להשלים משפט ומקיא עליהם את “משנתו” המטורללת

    • שמוליק   10/02/2022 19:25

      התכוונת בטח לברדוגו?!

  2. בן כספית מגמתי לחלוטין
    10/02/2022 13:30
    משה
  3. את בן כספית כבר לא צריך להציג .איש מגמתי אם זה בנושא נתניהו ואם זה בנושא חרדים והוא הצדיק הגדול בעולם .כמוני והרבה כמוני הפסיקו לקרוא את מעריב סופ”ש בגלל הפרשנות המגמתית שלו .ממש גועל .אני לא מצביע של שס ולא של הליכוד אבל קרוא לח”כ עסקן מאופס וכו’ …לזה שמטיף לתרבות הדיור .בן כספית אתה שקוף כשונא חרדים ואת נתניהו ….

  4. אני חושב
    10/02/2022 13:59
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. שבמקום ללכת סחור סחור שבנט לבירמן וחבריהם יגיעו ל”פיתרון הסופי”

  6. בן כספית
    11/02/2022 00:45
    אבי
  7. בן כספית שר”י, היות ואתה וכל החברים השמאלנים המושחתים שלך לא רוצים “לפרנס” את החרדים, אחרי שבמשך עשרות שנים עשקתם ושדדתם את הקופה הציבורית, דרך הקיבוצים והחברות הממשלתיות שבהם שלטתם. אני מציע לכם שתעופו לנו מהעיניים ותלכו לגור בלאס אנג’לס או בגרמניה לנצח, ואל תזהמו את המדינה שלנו, ואנחנו בעזרת ה’ נישאר בארץ שלנו עד עולם על אפכם ועל חמתכם.

  8. בן כזבית תפוס עניבתך והדק הדק חזק חזק עוד ועוד
    12/02/2022 20:41
    תמות אמן
  9. אמן