“חושב שהעירייה של אבא שלו, הייתי לפניו”: אמסלם לא מרפה מברקת

הסכסוך בין שני הח"כים של הליכוד מסלים - ואמסלם לא שותק על שברקת אמר עליו ש"עבד אצלו בעירייה": "הייתי בעירייה 15 שנה לפניו" • על הפרקליטות: "רוצה להמשיך לנהל את המדינה בארסנל הכלים שלהם"
חרדים 10
ט' אדר א' התשפ"ב / 10.02.2022 11:16

דודי אמסלם ממשיך להתקוטט עם ניר ברקת, שאמר ביום שלישי ב’כנס ירושלים’ של קבוצת ‘בשבע’, כי “אמסלם עבד אצלי בעירייה וכנראה שומר כל מיני טינות מהעבר”.

רוצה להיות ממונה על מועצה דתית? זו הדרך שמובילה לתפקיד הנחשק

ההורים בודקים, הילדים הולכים ללמוד • איך המתווה החדש עובד?

בראיון שהעניק הבוקר (חמישי) לרדיו ‘קול ברמה’ –  אמר אמסלם: “ברקת חושב שהעירייה של אבא שלו. הייתי בעירייה 15 שנה לפניו”.

אמסלם נשאל גם האם בתקופתו כשר הסייבר, הוא הכיר את השימוש בתוכנות הרוגלה של פגסוס וידע על הכלים שיש בידי המשטרה. “עסקתי בעיקר בדיגיטל, פחות בסייבר”, השיב הח”כ.

הוא הוסיף: “שומרי הסף השתלטו על המערכת. כשהגשתי את חוק ההמלצות, כל השמאל הפגין ברוטשילד, הפרקליטות רוצה להמשיך לנהל את המדינה בארסנל הכלים שלהם”.

ביום שלישי, אחרי דבריו של ברקת,  אמסלם מיהר להשיב: “מר ברקת, אני מזכיר לך שעבדתי בעירייה ולא אצלך, 15 שנה לפני שהגעת. כראש עיר היית פשוט כישלון חרוץ. העובדות מדברות בעד עצמן. להתנגד לקניית שלטון בכסף – זה לא אישי, זה ענייני! תשאיר את הכסף שלך באיי הבתולה…”

הוא הוסיף: “הליכוד היא מפלגה ימנית לאומית ולהזכירך, אתה תמכת והפגנת בעד הסכמי אוסלו, חברת לקרן החדשה ונלחמת לקבל את התפקיד של יו”ר מפלגת ‘קדימה’ בירושלים, ובמסיבת הניצחון לעגת לנו ביחד עם יועצך האישי אייל ארד שקיבלנו רק 12 מנדטים…

“מר ברקת, אם לא הבנת, אנחנו מפלגה עם אידאולוגיה, ערכים, נאמנות ותפיסות עולם. אתה לא בבית הנכון…”

בריאיון שהעניק אמסלם בסופהשבוע שעבר למגזין חדשות 12, הוא טען: “ברקת הוא גניבת הדעת הכי גדולה בפוליטיקה הישראלית. ברקת הרבה יותר גרוע מסער ובנט”.

רוצים גם אתם להצטרף לעשרות מיליוני האנשים שיצאו לחופשי מכלא העשן? לחצו כאן >>>>>>

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות