זה מה שענה ח”כ סמוטריץ’ לציוץ החצוף שקרא לו להסתלק מבריטניה

הגוף הייצוגי של יהדות בריטניה צייץ ציוץ גס-רוח לח"כ סמוטריץ': "תחזור למטוס, אתה לא רצוי כאן" סמוטריץ' העיד: "התקבלתי בחיבוק ואהבה גדולה. לפי כמות ההזמנות יכולתי להישאר כאן שבוע-שבועיים"
אריה ריבקינד
ט' אדר א' התשפ"ב / 10.02.2022 10:10

יו”ר הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ’, מסרב להתרגש מהציוץ החצוף של ארגון יהודי בריטניה נגד ביקורו בממלכה.

יוקר המחיה? כך את יכולה לייצר לעצמך עוד הכנסה יציבה ובטוחה

“התקבלתי בחיבוק ואהבה גדולה”, סיפר סמוטריץ’ לרשת ב’. “לפי כמות ההזמנות יכולתי להישאר כאן שבוע-שבועיים. יש פה עניינים פוליטיים פנימיים, ארגונים ותיקים שעברו השתלטות שמאל פרוגרסיבי”.

סמוטריץ’ הוסיף: “יש לי ויכוחים ועמדות אידיאולוגיים. זו קבוצה קטנה שמשתלטת ומייצרת השתקה. הייתי פוגש אותם בשמחה, אני על כל פנים אוהב אותם”.

על הגיבוי של השר נחמן שי לציוץ של הארגון – אמר סמוטריץ’: “זה הרבה יותר כואב לי. שר תפוצות שהיה רוצה לחבר, היה מנסה להרגיע”.

שר התקשורת יועז הנדל דחה את הביקורת נגד יו”ר הציונות הדתית: “לא כך ראוי לקבל חבר כנסת ישראלי שבא למפגש עם קהילות יהודיות שונות. גם כשיש מחלוקות, יש דרך להביע אותן. ומי שרוצה להשפיע על הפוליטיקה הישראלית, מקומו בישראל”.

תנועת הליכוד הגיבה: “אנחנו דוחים לחלוטין את הציוץ הבוטה והמביש שפרסם ארגון הגג של יהודי בריטניה נגד ח״כ בצלאל סמוטריץ׳. בכך הם פוסלים ציבור גדול של אוהבי עם ישראל וארץ ישראל, אותם מייצגים נאמנה ח״כ סמוטריץ׳ והציונות הדתית”.

בליכוד הוסיפו: “ברור שהארגון הזה לא יתייחס כך לחברי כנסת פוסט-ציונים מן השמאל ששוללים את קיומה של ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. בושה!”

שר הבריאות ניצן הורוביץ הגיב: “שמעתי שסמוטריץ׳ מתלונן ש’הפרוגרסיבים’ השתלטו על הקהילה היהודית בבריטניה. לא בצלאל, זה הגזענות והכהניזם של המפלגה שלך שמעוררים דחיה בקהילות היהודיות שתמיד דגלו בסובלנות, שוויון וצדק”.

בציוץ בחשבון הטוויטר של ‘ועד שליחי הקהילות’ – הגוף המייצג הגדול ביותר של יהדות בריטניה, נכתב אמש: “אנו דוחים את דעותיו המתועבות ואת האידיאולוגיה אשר מעוררת שנאה של בצלאל סמוטריץ’ וקוראים לכל חברי הקהילה היהודית הבריטית להראות לו את הדלת”.

בציוץ גס-הרוח נאמר עוד: “תחזור למטוס בצלאל, ותהיה לדיראון עולם. אתה לא רצוי כאן”.

סמוטריץ’ מבקר בימים אלה בקהילות יהודיות באנגליה וצרפת, במטרה לחזק את ההתנגדות לרפורמות שמוביל השר לשירותי דת מתן כהנא בבתי הדין לגיור ובשירותי הדת.

רוצים גם אתם להצטרף לעשרות מיליוני האנשים שיצאו לחופשי מכלא העשן? לחצו כאן >>>>>>

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות