ביי, זאת שלי: עוזבת את הגשת ‘שלי וגואטה’ ופורשת מהתאגיד

חברת הכנסת לשעבר שלי יחימוביץ', שהגישה את תוכנית הרדיו היומית 'שלי וגואטה' לצדו של הח"כ לשעבר יגאל גואטה הודיעה על עזיבתה • "ההגשה עם יגאל גואטה, שותפי וחברי, הייתה מהנה, מעשירה ומוצלחת, אבל בתקופה זאת בחיי מתברר שפחות מתאים לי"
אבי כץ
ח' אדר א' התשפ"ב / 09.02.2022 17:51

יו”ר מפלגת העבודה לשעבר, שלי יחימוביץ’, הודיעה היום (רביעי) למנהליה,  על עזיבת תאגיד השידור הציבורי כאן.

למעשנים בלבד: ככה תוכלו לחסוך למעלה מ-8.500 שקלים בשנה

במסגרת פרישתה, יחימוביץ’ תפסיק להגיש את התכנית היומית ‘שלי וגואטה’ ברשת ב’, לצדו של חבר הכנסת לשעבר יגאל גואטה – שהושקה  לאחר עזיבתה את הכנסת בשנת 2020.

התכנית בהגשת השניים זכתה לאחוזי האזנה גבוהים.

יחימוביץ’ אמרה בהודעת הפרישה: “ההגשה עם יגאל גואטה, שותפי וחברי, הייתה מהנה, מעשירה ומוצלחת, אבל בתקופה זאת בחיי מתברר שפחות מתאים לי החיבור האינטנסיבי 24/7 לזרם החדשות, חיבור שהוא הכרח בתוכנית אקטואליה יומית. אני מודה מעומק הלב לחברותי ולחברי בתאגיד ולצוות התוכנית על הכישרון ועל המסירות, ולמנהלים שלי – על המקצוענות, הפרגון, והחופש העיתונאי המוחלט. אלה היו שנתיים מצוינות”.

גואטה, שותפה של יחימוביץ’ להגשה, אמר: “מבקש להודות לחברתי שלי על שנתיים מהנות ומאתגרות עבורי ועבור המאזינים. אין ספק שהחיבור בינינו העביר מסר חשוב בימים אלו, שאפשר לחלוק ותוך כדי כך לעשות את זה באהבה, אחווה וכבוד הדדי, שחסר מאוד בימים אלו. כך נפעל בתוכנית גם בהמשך. מאחל לה הצלחה בהמשך הדרך. עוד ניפגש”.

מנהלת רשת ב, שרון עמית: “בשם כאן רשת ב, אני מודה לשלי יחימוביץ על שנתיים של הגשה מקצועית ומעשירה. שנתיים בהן תרמה מהידע ומהניסיון התקשורתי, החברתי והאנושי שלה. יחד עם יגאל גואטה גיבשו סביבם קהל מאזינים רב ויצרו, בתקופה מאוד מאתגרת, תוכנית להתגאות בה”.

ההורים בודקים, הילדים הולכים ללמוד • איך המתווה החדש עובד?

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חבל
    10/02/2022 22:25
    בטיטובשווילי
  1. אני וחברי המחבלים מהאירגון בחאן יונס עצובים מאוד מעזיבתה היא יצגה את הארגון שלי בנאמנות נעימה ומתלקקת וסתמה בגסות את הפה של מי שהעז לא לחשוב כמונו אני קורא לתאגיד: בבקשו קח את שלי