היועץ המשפחתי: איזה גאון ביבי

יהודהל'ה, אמר בוודאי ראש הממשלה ליועץ המשפטי, סגרת לי את הפינה בביבי טורס, עזרת לי בתיק איווט, תעזור לי בזה. אין לי רוב להפסקת אש • ויהודה הנאמן, הבין היטב ועזר, כמו תמיד
רביב דרוקר
ב' אלול התשע"ד / 28.08.2014 16:10

איזה גאון ביבי. בעוד אנחנו, כסילים שכמותנו, ממשיכים לספור קולות בקבינט, מעניקים משמעות לכל אמירה של גלעד ארדן או ציפי לבני, נתניהו כבר חשב על הפתרון המושלם. ללכת ליועץ המשפחתי לממשלה.

יהודהל׳ה, אמר לו בוודאי ראש הממשלה בישיבה לילית, סגרת לי את הפינה בביבי טורס, עזרת לי בתיק איווט (עזוב שעכשיו אני מצטער על זה), תעזור לי בזה. אין לי רוב להפסקת אש. בנט וליברמן המנוולים, יחד עם אהרונוביץ׳, הסנג׳ר של איווט, שפתאום שינה עמדה נגדי בטוח. גלעד ארדן נעל את עצמו לעמדת נגד ולבני מסתובבת בכל מקום ואומרת שהיא נגד הסדרה. מאיפה אני אביא רוב? אני חייב את עזרתך יהודהל׳ה. הם יגררו אותנו לאסון השרים האלה.

יהודהל׳ה בטח נתן פייט בהתחלה. איך אני יכול אדוני ראש הממשלה? הבאנו לקבינט את הכניסה הקרקעית, אישרנו בהצבעה את היוזמה המצרית, הצבעתם על הסגת כוחות צה״ל מהרצועה וקיבלתם אישור טלפוני לכל גיוס של עשרת אלפים חיילים. איך אפשר דווקא את ההסכם עצמו לא להביא לקבינט? מה, לא נחשוף אותו אפילו לציבור?

אני מנחש שנתניהו בא לדיון חמוש בטיעונים שמזכיר הממשלה, אביחי מנדלבליט, הכין. בדיוק לשעות כאלו של מצוקה הביאו אותו. תגיד לו, בטח אמר הפרקליט הצבאי הראשי לשעבר (היום מזכיר הממשלה): זה לא ההסכם. מה פתאום. זו רק החלטה על הפסקת אש זמנית. כשיהיה הסכם סופי, עוד חודש, אז בטח שתביא אותו לקבינט. ברור. מה, בשביל כל החלטה על הפסקת אש זמנית, ראש ממשלה צריך קבינט? איזה שטויות.

נתניהו בטח חשב בינו לבינו – אבל איך אני אסביר אחר כך לשרים שהמעברים נפתחו, שתחום הדייג הורחב, שאפשרתי גישה עד גדר המערכת, בקיצור, שהסכמתי לכל ההסכם שהקבינט לא אהב, זה שמעניק לחמאס הישגים בעקבות הלחימה? אני מוכן גם לנחש מה נתניהו ענה לעצמו – שטויות, מה זה משנה מה יקרה עוד שבוע – שבועיים? העיקר שעכשיו נפסיק את ההתשה הזאת, שהורידה אותי מתחת לחמישים אחוזי פופולריות.

אפשר רק לדמיין את קריאות השמחה, שהחניק ראש הממשלה כשהתברר לו שויינשטיין באמת הולך איתו בזה. עכשיו רק צריך לשלוח את לירן דן ושאר הדוברים לתדרך בשם ״גורמים מדיניים״ שהחמאס נכנע, שהוא הסכים למה שהוא לא רצה קודם, שלא נתנו לו כלום. אפשר לסמוך גם היועהמ״ש שהוא לא יפרסם את חוות דעתו (סודי, סודי. מאוד סודית העמדה המשפטית לפיה אפשר לא להביא הסכם כזה לקבינט) וייתן לי כיסוי לא לפרסם את ההבנות שלי עם חמאס. איזה יום מופלא הוא היום בו יענקל׳ה (נאמן) ואני בחרנו יועץ משפטי לממשלה שבמקרה הוא גם מקורב שלי 15 שנה לפחות.

מתוך האתר של רביב דרוקר:

http://drucker10.net/?p=2360

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות