שר התרבות חילי טרופר: אחותי לא הולכת למופע שיש בו גברים • צפו

שר התרבות חילי טרופר שטח בוועדת החינוך בכנסת את עמדתו על מימון של אירועי תרבות בהפרדה: "אני לא מתערב בהחלטות של קהילה וחושב שצריך למצוא פתרונות יצירתיים - בתנאי שלא נוצרת הדרה של ציבור מסויים"
אריה ריבקינד
ז' אדר א' התשפ"ב / 08.02.2022 18:09

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, הגיע היום (שלישי) לוועדת החינוך, התרבות והספורט, כדי  לסקור את פעילות משרדו.

עומדת ללדת? כל הטיפים שאת רוצה וצריכה – ויש גם מתנות

חבר סיעתו, ח”כ אלון טל מכחול לבן, הפנה לשר שאלה על עמדת משרד התרבות לגבי מימון של אירועי תרבות בהפרדה בין גברים לנשים.

השר טרופר השיב  לו: “משרד התרבות במובן הפרקטי, לא מממן ישירות אירועים, אלא מעביר תקציב לרשויות מקומיות שמזמינות את המופעים. חלק מהרשויות בוחרות בהפרדה וחלק מזמינות רק מופעים של גברים, כדי שלא תיווצר בעיה. בפועל ברשויות מסוימות נוצרת בעיה כי אמניות לא מוזמנות להופיע ונפגעות מכך”.

הוא הוסיף, כי עמדתו האישית היא שהוא לא מתערב בהחלטות של קהילה.

“אני לא חושב שנכון שהמדינה תתערב לבני ברק ותכריח לשבת ביחד, כי אז לא יהיה שם כלום. אני תמיד בעד פתרונות יצירתיים – מקום לגברים, מקום לנשים ומקום מעורב, וכל אחד יכול למצוא את מקומו במרחב. יש אמניות דתיות, כמו אתי אנקרי, שלא רוצות להופיע לפני גברים. אחותי, לדוגמה, לא רוצה ללכת למופע עם גברים ואני חושב שלא צריך לשלול ממנה את האפשרות הזאת. צריך רק לוודא שזה לא הופך לקרקע להדרה”.

רוצים גם אתם להצטרף לעשרות מיליוני האנשים שיצאו לחופשי מכלא העשן? לחצו כאן >>>>>>

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רק כדי להבין
    09/02/2022 01:10
    יהודי
  1. אני ישראלי יותר מהח”כ שדיבר שם, אז בבקשה אל תנסו “לשלב” אותי בחברה שלכם, אני לא בגן שילוב ולא מעוניין להשתלב, אתם מוזמנים להשתלב אצלנו…
    ולגבי מימון המדינה, פעם אחרונה שבדקתי גיליתי שהמדינה נכנסת לי עמוק לכיס וגובה הרבה מיסים (יותר מידי), התקציבים הללו מגיעים לנו בזכות ולא בחסד.