ובמי בחר נפתלי בנט לרופאו האישי? בפרופ’ שתקף את ההתנהלות שלו

פרופ' גדי סגל משיבא כתב בגל הרביעי על בנט ומדיניותו במאמר ב'גלובס': "צועדים אל תוך האש" • כעת ראש הממשלה קיבל אישור למנותו לתפקיד רופאו האישי
חרדים 10
ו' אדר א' התשפ"ב / 07.02.2022 21:31

נפתלי בנט ביקש למנות את פרופ’ גדי סגל, המשמש מנהל מחלקה פנימית ב’שיבא’, לראש הצוות הרפואי שלו. כך דווח הערב (שני) נוב ראובני ב’כאן חדשות’.

מחכה ומצפה לבשורות טובות? הערב הזה נועד לך! • טיפים ומתנות

הצטרפי! שעתן של המשקיעות החרדיות שרוצות להרחיב אופקים

מדובר בבחירה לא שגרתית, שכן בגל הרביעי היה זה פרופ’ סגל שביקר בחריפות את החלטת הממשלה שלא לנקוט בסגר.

בפרוטוקול ועדת המכרזים שאישרה את ההתקשרות עם פרופ’ סגל – נאמר: “ראש הממשלה מבקש להתקשר עם הרופא האמור, רוחש לו הערכה רבה והוא עונה על צרכיו בתחום. ראש הממשלה הוא שאמור חס וחלילה להזדקק לשירותי הרפואה ופרטיו הרפואיים האישיים נחשפים לעיני הרופא, ולכן מבוקש להתקשר עם פרופ’ סגל ללא בחינה של הצעות נוספות”.

עוד נכתב: “הוא רופא מנוסה ובכיר, בעל רקע וניסיון רפואי רב, משמש כיום מנהל מחלקה בבית חולים שיבא תל השומר וכן הוא מועדף על ידי ראש הממשלה, מר נפתלי בנט, למלא את התפקיד לאור ההיכרות ויחסי האמון המיוחדים השוררים ביניהם”.

המינוי, שקיבל גם את אישורו של מנכ”ל משרד הבריאות, יהיה בתוקף ממועד חתימת ההסכם עד למועד הרוטציה עם יאיר לפיד, או עד סיום כהונתו של בנט.

עלות ההתקשרות – 2,000 שקלים לחודש, בתוספת מע”מ.

ראובני מציין, כי בעבר ביקר פרופ’ סגל את התנהלות הממשלה בראשות בנט, כאשר  פרסם טור דעה ב’גלובס’, בו כתב בין היתר: “אנחנו צועדים אל תוך האש. כל המדינה, כמעט 10 מיליון אנשים – צועדים כקבוצה אחת, כדבוקה אחת אל תוך האש. זו בעצם ההחלטה שקיבל על עצמו השלטון. כאשר הוא נמנע מהטלת סגר, משמעות ההחלטה היא שהוחלט להיכנס אל תוך הלהבות ולקוות שנצליח לצאת מהצד השני שלמים ובריאים. לפחות הרוב.

“לדעתי, האמירה שבחרנו ‘לחיות לצד הקורונה’ אינה מדויקת ואף עלולה להטעות”.

רוצים גם אתם להצטרף לעשרות מיליוני האנשים שיצאו לחופשי מכלא העשן? לחצו כאן >>>>>>

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    החלטה הגיונית
    08/02/2022 12:19
    יהודי נחמד
  1. ביעור מוחות לקחת מישהו שלא חושב כמוך שחושב מחוץ לקופסה שיוכל להסביר צעדים וכו’