בהנחיית מנדלבליט: זה הצעד של המשטרה בעקבות פרשת הרוגלה

בימיו האחרונים בתפקיד, ובמקביל להקמת צוות בדיקה לפרשת הריגול של המשטרה - מנדלבליט הורה להפסיק את השימוש בתכנית הריגול עד לסיום הבדיקה בנושא
חרדים 10
ו' אדר א' התשפ"ב / 07.02.2022 19:30

במקביל להקמת צוות הבדיקה:  היועמ”ש לשעבר אביחי מנדלבליט הורה למשטרה להפסיק את השימוש בתוכנת הריגול עד לסיום הבדיקה. כך חשף הערב (שני) גיא פלג בחדשות 12.

נתון דרמטי: יכול להיות שאתה מפסיד מאות אלפי ש”ח ששייכים לך

בישיבת הממשלה שנערכה הבוקר שרים רבים, ביניהם השר לביטחון הפנים עמר בר-לב, תמכו בהקמת ועדת חקירה ממלכתית לבדיקת הפרשה.

השר בר לב, שעם פרוץ הפרשה הכחיש כי בוצע ריגול שלא כחוק, כבר מנסה להפוך את הוועדה שתקום לפוליטית, כאשר צייץ: “שיהיה ברור, הוועדה, ממשלתית או ממלכתית, תחקור לא רק את מה שפורסם, אלא גם את מה שעדיין לא פורסם. נבדוק האם גורמים פוליטיים עמדו מאחורי הפריצה לטלפונים של גנץ, של סער ושל פוליטיקאים נוספים. האירוע עוד בתחילתו ובסופו נגיע לחקר האמת. נבער את השחיתות ונשמור על הדמוקרטיה. זו התחייבות”.

שרת הפנים איילת שקד אמרה:  “מה שפורסם הבוקר חמור מאוד. ועדת חקירה צריכה לקום מהר, ליועצת המשפטית תהיה הרבה עבודה”.

ראש לשכת עורכי הדין אבי חימי פנה במכתב לפרקליט המדינה עמית איסמן וביקש ממנו לבדוק אם נעשה שימוש בתוכנות ריגול נגד עורכי דין.

“מבקש כי במסגרת עבודת הצוות לבדיקת האזנות הסתר שהוקם – בראשו תבדקו אם רוגלת סייבר התקפי מסוג פגסוס ודומותיה, הופעלה גם כלפי עורכות דין או עורכי דין. וזאת, מיום קבלתה בידי רשויות החקירה השונות. מיותר לציין, עד כמה בדיקתכם (ותוצאותיה) בעניין זה תשליך על היחסים בתוך המארג העדין שבין כלל גורמי אכיפת החוק, ובהם פרקליטות המדינה, המשטרה ולשכת עורכי הדין”.

רוצים גם אתם להצטרף לעשרות מיליוני האנשים שיצאו לחופשי מכלא העשן? לחצו כאן >>>>>>

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות